در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صورت گرفت:

شکست ناباورانه داماش در ثانیه های پایانی مقابل نفت آبادان

در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان صنعت نفت آبادان دو بر یک داماش را شکست داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

مسلم حق شناس، محمد مختاری، مهرداد علیزاده، محمد همرنگ (سیدمحمد اسلامی)، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، هادی سهرابی، میثم میرپسندیده (آزاد جعفرزاده)، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی (سعید طالبی) و سعید باقرپسند برای داماش در این بازی به میدان رفتند.

همچنین داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده، حسین بغلانی، علی عبداله زاده، مگنو باتیستا، حسین ساکی، مسلم مجدمی، محمد امین درویشی، آگوستو سزار و لوسیانو پریرا برای نفت بازی کردند.

در نیمه اول بازی دو تیم حملات نصفه و نیمه ای بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما این حملات برای هیچ یک از دو تیم ثمری نداشت.

داماشی ها که در خانه حریف و در گرمای آبادان بازی می کردند به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و موقعیت جدی را در نیمه اول به حریف ندادند.

در نیمه دوم بازی نفت آبادان که در خانه خود بازی می کرد توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و در دقیقه ۷۵ بازی روی شوت لوسیانو پریرا به گل رسید.

داماش که پس از دریافت گل چیزی برای از دست دادن نداشت حملات خود را بر روی دروازه نفت بیشتر کرد اما موقعیت خطرناکی نتوانست ایجاد کند.

داور ۴ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد و در لحظات پایانی بازی و روی تیزهوشی میلاد پورصف شکن داماش گل مساوی را وارد دروازه نفت کرد.

پس از تساوی در ۹۰ دقیقه بازی به دو وقت ۱۵ دقیقه ای کشیده شد و در این زمان هر دو تیم بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند اما صنعت نفت در نیمه دوم وقت های اضافی حملات خود را افزایش داد و در ثانیه های پایانی بازی توانست با گل لوسیانو پریرا داماش را شکست دهد تا داماش مقتدارنه از جام حذفی، حذف شود.

داماش که در لیگ دسته دوم و با حداقل امکانات کار می کند مقابل صنعت نفتی بازی می کرد که در لیگ برتر و بودجه میلیاردی بسته شده است به خوبی توانست در این بازی ارزش های خود را ثابت کند.

 

Share