فرماندار فومن در جلسه معارفه شهردار فومن

دستگاه‌های اداری باید با شهرداری‌ها همکاری کنند | فومن نباید فقط گذرگاه گردشگران باشد

اسماعیل پور با اشاره به اینکه ماندگاری گردشگران در فومن باید بیشتر شود، متذکرشد: شهر فومن دارای جوانان فرهیخته زیادی است که می توانند مشاور مدیران اجرایی باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین اسماعیل پور در جلسه معارفه شهردار فومن با بیان اینکه حکم آقای غلام نیا در شش روز صادر شد، گفت: این تسریع بی سابقه در صدور حکم شهرداران با همکاری مدیرکل شهری استانداری گیلان محقق شده است.

فرماندار فومن با بیان اینکه مردم شهرستان اکنون در شورای کشور دو نماینده دارند، افزود: باید از ظرفیت انسان های ارزشمند برای توسعه فومن استفاده کرد.

وی با یادآوری اینکه وضعیت برق شهر های فومن باید با وجود اعتبارات اختصاص داده شده برطرف شود، ادامه داد: دستگاه های خدماتی طرح های زیربنایی را باید به سرعت اجرا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ماندگاری گردشگران در فومن باید بیشتر شود، متذکرشد: شهر فومن دارای جوانان فرهیخته زیادی است که می توانند مشاور مدیران اجرایی باشند.

اسماعیل پور با تصریح براینکه اوضاع کمربندی ها و فاضلاب شهری فومن باید بهبود بخشیده شود، گفت: فومن در بخش اختصاص اعتبارات کشوری برای بهسازی فاضلاب قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه ادارت شهرستان موظف به همکاری با شهرداری هستند، ادامه داد: مشکلات حوزه مخابرات و مسکن مهر فومن را به طور جدی پیگیر هستیم.

Share