بازدید مرتضی بانک از پروژه های عمرانی و تولیدی

نخستین سفر دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد انزلی

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از بلوار دسترسی به مجتمع بندری کاسپین و موج شکن غربی و پسکرانه مجتمع بندری کاسپین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و استاندار گیلان به منظور بازدید و افتتاح پروژه های منطقه آزاد انزلی وارد فرودگاه رشت شد.

همزمان با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد واحد صادراتی”سپهر ایرانیان کاسپین” تولیدکننده مواد اولیه خوراک دام و طیور با سرمایه گذاری یک میلیون دلاری سرمایه گذار خارجی افتتاح شد.

مرتضی بانک همچنین از واحد تولیدی چوبکاران عصر نوین تولیدکننده دیوار پوش،پارکت و لمینت بازدید کرد. فاز اول پروژه احداث واحد صنعتی تولید انواع پارکت و لمینت در شهرک صنعتی شماره ۱ منطقه از اواخر سال ۹۴ توسط شرکت چوبکاران عصر نوین از طریق فعال نمودن سوله ای غیر فعال در فضایی به میزان ۳۰۰۰ متر مربع آغاز گردید

عملیات ساختمانی این پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مدتی کمتر از ۶ ماه صورت پذیرفت و هم اکنون در حال بهره برداری است. این واحد صنعتی با هدف صادرات به کشورهای همسایه و با استفاده از مزیت ها و معافیت های قانونی منطقه آزاد انزلی راه اندازی گردید و زمینه اشتغالزایی بیش از صد نفر را فراهم نمود

واحد صنعتی شرکت چوبکاران عصر نوین در سال ۹۵ با صادراتی بالغ بر ۸ میلیون دلار به عنوان یک صادر کننده برتر، کاندیدای دریافت لوح زرین صادر کننده نمونه استانی و کشوری است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از بلوار دسترسی به مجتمع بندری کاسپین  و موج شکن غربی و پسکرانه مجتمع بندری کاسپین نیز بازدید کرد.

Share