حسن خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

علت آبگرفتگی شدید بندر انزلی تجربه کم اعضای شورای شهر است

نماینده انزلی علت آبگرفتگی شدید بندر انزلی را تجربه کم اعضای شورای شهر دانست و گفت: در گذشته بدتر از این هم بارندگی داشتیم ولی مردم اینقدر اذیت نشده بودند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص آبگرفتگی گسترده در سطح انزلی و اخلال در زندگی عمومی مردم اظهار کرد: در سطح شهرستان طی سال گذشته بیش از ۲۰ کیلومتر لوله گذاری شده است. در شهرهای شرق گیلان مقدار بارندگی نسبت به انزلی کمتر است ولی در آنجا سیلاب جاری می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از ۲۰ کیلومتر لوله گذاری در مناطق زیادی مشکل آبگرفتگی حل شده است یادآور شد: برخی دوستان عزیز ما در شورای شهر انزلی جوان و کم تجربه هستند و موقعی خارج از گود بودند انتقاد می کردند اما حالا خودشان وارد گود آمده اند و دیدند که این چیزهایی که می‌گفتند با آنچه که در اجرا می‌بینند کاملا متفاوت است.

خسته بند با بیان اینکه آبگرفتگی انزلی می بایست به درستی مدیریت می‌شد افزود: در گذشته همین بارندگی ها بوده و از الان این باید به عنوان تجربه باشد که بدانند اگر در آینده هم چنینی بارانی در پیش داشتیم بتوانند خودشان را جمع کنند و از تجارب دیگران استفاده کنند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که در انزلی به وجود آمده می توانست با مدیریت بهتر مشکل کمتری برای مردم ایجاد کند و باید هنگام بارندگی سوراخ فاضلاب هایی که آب داخل آن می شود را پاکسازی کنند البته در بعضی نقاط هم نیاز به لوله گذاری وجود دارد که در آینده باید انجام دهند.

نماینده انزلی گفت: در گذشته بدتر از این هم بارندگی داشتیم ولی مردم اینقدر اذیت نشده بودند. سعی کردم نیاز اعضای شورا را تا امروز فراهم کنم و حتی کارهایی که جزو وظایف ما هم نبوده است را انجام دادیم و بهتر است دوستان کم تجربگی خود را گردن فرماندار و دیگر مسئولان نیاندازند.

خسته بند گفت: فرماندار شهرستان نیز حتما شکایات مردم را  به استاندار گزارش کرده و آن بخشی را که مربوط به خودشان است را پیگیری و روال اداری و قانونی را انجام می دهند.

وی در خصوص نحوه پیگیری خسارت وارده نیز گفت: خسارت دیدگان در ابتدا اعلام می‌کنند و فرمانداری پس از بررسی به استانداری منعکس می کند. در خسارت های عمومی هم دستگاه ها از میزان خسارت گزارش تهیه می کنند و به فرمانداری اطلاع میدهند.

نماینده مردم انزلی در پایان گفت: در نشست با استاندار مشکلات موحود مطرح شده و ما نیز برای جبران بودجه خسارت پیگیری لازم را به عمل می آوریم.

 

Share