نماینده مردم صومعه سرا:

با زدن همدیگر به جایی نمی‌رسیم | برخی مدیران بودنشان زخمی برای استان است

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر خبرنگاران نباشند مشکلات مردم مغفول می‌ماند، ادامه داد: خبرنگاران انتقال دهنده، راهگشا و حلّال خیلی از مشکلات هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سیدکاظم دلخوش عصر امروز در همایش تجلیل از اصحاب رسانه که در تالار فرشتگان صومعه سرا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: علی‌رغم همه مشکلاتی که داریم توقع مردم از نمایندگان متفاوت است، یک نماینده به جهت نوع فعالیتی که دارد توفیق ندارد هر لحظه در خدمت همه دوستان باشد اما می‌تواند به راحتی با خبرنگاران در ارتباط باشد و پاسخگوی درخواست‌های آنان که برخواسته از نیاز مردم است، باشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با روحانیون، ورزشکاران، فرهنگیان و خبرنگاران طی یکسال اخیر، افزود: مشکلات جامعه زیاد است و نیازمندی مردم هم مختلف است؛ در تمام بخش‌های فرهنگی و هنری سعی کردیم تا آنچه که از ما بر میاید، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اگر خبرنگاران نباشند مشکلات مردم مغفول می‌ماند، ادامه داد: خبرنگاران فرهیختگانی هستند که در بطن اخبار جامعه قرار می‌گیرند و انتقال دهنده، راهگشا و حلّال خیلی از مشکلات هستند.

دلخوش تصریح کرد: از مجموع ۱۵۴ روستای صومعه سرا، تاکنون ۱۱۴ روستا آسفالت شدند، به طور میانگین ۶ الی ۷ کیلومتر آسفالت انجام گرفته است. همچنین ۷۰ درصد مشکل برق‌رسانی شهرستان صومعه سرا حل شده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احداث و تکمیل ۱۶ سالن و زمین ورزشی را در شهرستان آغاز کردیم که تاکنو برخی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته‌اند، به دنبال تجهیز سالن کشتی و تیراندازی در صومعه سرا هستیم. همچنین علاوه بر موارد مذکور بخشی از مطالبات پیمانکاران را تامین کردیم.

وی با بیان اینکه ما خود را یک نماینده ملی می‌دانیم و پیگیر امور همه مردم هستیم نه فقط مردم صومعه سرا، گفت: ۱۴ ونیم میلیارد تومان از حقوق و مطالبات پرسنل شهرداری رشت مانده بود که از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس اقدام کردم و همچنین سه درصد سهم گاز استان را پیگیری کردم.

دلخوش بیان کرد: تاکنون در شهرستان صومعه سرا، ۹ مرکز بهداشت روستایی، یک درمانگاه، یک پایگاه اورژانس جاده‌ای ساخته‌ایم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با تاکید بر اینکه انتقادات باید منصفانه باشد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مشکلات مردم را خوب و شفاف گزارش دهند. اصحاب رسانه اگر نقد منصفانه داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه متاسفم برای بخشی از مردم گیلان که به توانمندی افراد خود اعتماد ندارند، افزود: در مورد استاندار، وقتی می‌بینم انتخاب استاندار مانند توپ داخل زمین شده و هرکسی یک توپ می‌زند، این عدم همدلی بازی با سرنوشت مردم گیلان است لذا رسانه‌های استان باید در این بخش قوی عمل کنند.

دلخوش اضافه کرد: در استان گیلان چند سالی است که دنبال سرمایه گذار هستیم اما موفقیت چندانی حاصل نمی‌شود! ببینید گیلان در طی چند سال اخیر چقدر پیشرفت داشته؟! قطعا با زدن در سر همدیگر به جایی نمی‌رسیم.

وی با بیان اینکه یک مدیر باید متخصص باشد و برخی مدیران در استان زحمت می‌کشند اما برخی مدیران بودنشان زخمی برای استان است، گفت: فضای مجازی برای پویایی یک جامعه لام است اما برخی معلوم الحال اقدام به لجن پراکنی می‌کنند که برای ما مهم نیست زیرا ما به دنبال اشتغال و معیشت بهتر برای مردم هستیم.

نماینده مردم صومعه سرا ادامه داد: آمادگی دارم با حضور پنج نفر از شما از اصحاب رسانه استان جلسه مشترکی با وزیر ارشاد برای حل و پیگیری مشکلات خبرنگاران بگذارم.

 

Share