اطلاعیه مهم شرکت برق

نحوه واگذاری انشعاب برق به متقاضیان ساخت و ساز غیرمجاز مشخص شد

عطف به بند ۴ دستور العمل ارسالی از سوی شرکت محترم توانیر به شماره ۲۷۱۷/۱۱ در خصوص قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز مورخ ۸/۶/۱۳۹۶، واگذاری انشعاب برق به متقاضیان فاقد مجوز ساخت با ارائه تعهد نامه رسمی و محضری و بصورت موقت امکان پذیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بدین وسیله به اطلاع مردم شریف استان می رساند عطف به بند ۴ دستور العمل ارسالی از سوی شرکت محترم توانیر به شماره ۲۷۱۷/۱۱ در خصوص قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز مورخ ۸/۶/۱۳۹۶، واگذاری انشعاب برق به متقاضیان فاقد مجوز ساخت با ارائه تعهد نامه رسمی و محضری و بصورت موقت امکان پذیر شده است.

توجه به این نکته ضروری است که واگذاری این انشعاب ها مشروط به انجام اقدامات زیر توسط متقاضیان محترم می باشد:

الف : پرداخت هزینه های برقراری انشعاب و انجام سایر تعهدات مطابق با جداول هزینه های برقراری انشعاب برق و آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق (حسب مورد).

ب: ارائه تعهدنامه رسمی مبنی براین که واگذاری انشعاب برق بصورت غیردائم بوده و هیچ گونه حقی برای متقاضی انشعاب ایجاب نمی نماید و در صورت تعیین و تکلیف قانونی و قلع و قمع مستحدثات توسط مراجع ذیصلاح ، نسبت به جمع آوری انشعاب برق و استرداد مبلغ دریافت شده توسط شرکت بابت هزینه انشعاب به وی، هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

Share