عبدالرضا ابراهیمی: استاندار باید مطالبات ملی را در استان پیگیری کند

حمایت ما از دولت پابرجاست | به گزینه دولت برای استانداری گیلان کمک می‌کنیم

عبدالرضا ابراهیمی، دبیر حزب اتحاد ملت ایران منطقه گیلان اظهار کرد: ما یک دولتی انتخاب کردیم و به این دولت اعتماد کردیم، اگر چه انتقاداتی به کابینه داریم ولی حمایت ما پابرجاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اعتدال شمال، عبدالرضا ابراهیمی، دبیر حزب اتحاد ملت ایران منطقه گیلان با بیان اینکه ما یک دولتی انتخاب کردیم و به این دولت اعتماد کردیم، اگر چه انتقاداتی به کابینه داریم ولی حمایت ما پابرجاست، گفت: ما حامیان دولت در عرصه های مختلف به کمک مردم به موفقیت هایی رسیدیم، نباید با رفتارهای غیر معقول طوری رفتاری کنیم که مردم تصور دیگری از موضوع داشته باشند

وی افزود: ما یک دولتی انتخاب کردیم و به این دولت اعتماد کردیم اگر چه انتقاداتی به کابینه داریم ولی حمایت ما پابرجاست.

این فعال سیاسی عنوان کرد: برای ما مهم است که اهداف و آرمانهای دولت پیگیری شود، پیشنهاد ما این است که هر فردی را که دولت تدبیر و امید جهت تصدی استانداری به نتیجه برسد و یا هر تصمیمی که دولت در این ارتباط بگیرد همه حامیان دولت تمکین کنند.

وی گفت: ما نباید وقت و فرصت دولت را صرف کشکمش های بیهوده کنیم ما معتقدیم که باید ورکشیده ها پا به عرصه مدیریتی و اجرایی بگذارند تشخیص این ورکشیده ها به عهده خود دولت است. برای ما بیش از هر چیزی مطالبات به حق مردم اعم از (آزادی، حقوق شهروندی، امنیت، شایسته سالاری و توسعه استان و …) اهمیت دارد اگر دولت به این نتیجه رسیده است که این مطالبات با ماندن نجفی محقق می شود ما به رای دولت احترام می گذاریم یا اگر تصمیم بر این است با سالاری محقق شود باز باید به جهت اینکه گزینه دولت است تمکین کنیم. و به او مشورت می دهیم و کمک می کنیم ولی در عین حال مطالبات مردم را از او میخواهیم و به جد پیگیری می کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: اگر نظر بر این است که هیچ یک از این دو عزیز نباشند. و از پتانسیل و ظرفیت نیروهای گیلان استفاده شود. باتوجه به اینکه گیلان نیروهای با کیفیتی در این راستا دارد. باید با نظر همه گروهها و جریانات سیاسی حامی دولت لیست واحد و جامعی را تنظیم کنیم. لیستی که همه ظرفیت های حامی موجود در گیلان در آن لحاظ شود.

ابراهیمی تصریح کرد: هر استانداری که بیاید باید خود را موظف بداند در جهت سیاستهای دولت حرکت کند و از نیروهایی که برای دولت زحمت کشیدند و در آن فضای مسموم برای دولت فعالیت کردند و هزینه کردند مورد توجه قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: استاندار باید مطالبات ملی را در استان پیگیری کند و پایبند همان عهد و میثاقی که رییس جمهور به ملت داده باشد.

Share