در محور کوچصفهان به رشت

برخورد پراید با عابر پیاده و دوچرخه سوار یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

در اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده و یک دستگاه دوچرخه متاسفانه عابرپیاده جان خود را از دست داد و راکب دوچرخه راهی بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسین محمد پور با بیان خبر برخورد پراید به یک عابر پیاده و دوچرخه سوار یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت، افزود: در روز گذشته یک دستگاه سواری پراید که در محور کوچصفهان به رشت در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک تن عابر پیاده و یک دستگاه دوچرخه برخورد نمود.

سرهنگ محمد پور در ادامه گفت: در پی این حادثه متاسفانه عابر پیاده(مرد۷۴ساله)به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود رااز دست داد.وراکب دوچرخه جوان(۱۷ساله)به شدت مجروح وتوسط اورژانس راهی بیمارستان گردید.

سرهنگ محمدپور در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش خطاب به تمامی رانندگان گفت: عدم توجه به جلو و عدم دقت کافی در امر رانندگی از اصلی ترین علل در تصادفات رانندگی در محورهای برون شهری استان گیلان می باشد.توجه به مسیر پیش رو و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی میتواند از وقوع چنین تصادفاتی جلوگیری کند تابا لطف و یاری خداوند متعال شاهد اینگونه وقایع ناگوار نباشیم.

Share