در سومین روز از هفته دولت

افتتاح سردخانه یک هزار تنی و کارخانه سوهان پزی در انزلی

۷۴ پروژه تولیدی ، عمران شهری ، خدماتی و اشتغالزایی در شهرستان انزلی همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز شنبه ۳شهریور با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار، حسن خسته بند نماینده و جمعی از مسئولان  دستگاه های اجرایی شهرستان بندرانزلی ۷۴ پروژه تولیدی، عمران شهری، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل سردخانه یک هزار تنی، ۶۳ پروژه عمران شهری، ۹ پروژه بخشداری مرکزی در حوزه عمران و آسفالت و شبکه فاضلاب و یک پروژه اشتغالزایی است.

بهره برداری سردخانه یک هزار تنی در بخش کشاورزی با مجموع یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در کلویر انزلی افتتاح شد که بخشی از این اعتبارات تسهیلات پرداخت شده به متقاضی و مابقی آورده خود شخص بوده است.

لازم به ذکر است که با بهره برداری از این طرح برای هفت نفر اشتغالزایی شده است.

افتتاح ۶۳ پروژه عمران شهری مربوط به شهرداری انزلی نیز یکی دیگر از پروژه های افتتاحی بوده که برای اجرای این طرح ها در مجموع ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

۹ پروژه بخشداری مرکزی انزلی در حوزه عمران و آبادانی در لیجارکی با ۶۱۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاحی این روز بود.

بهره برداری از کارگاه نباتی و سوهان پزی یکی از طرح های اشتغالزایی که با ایجاد فرصت شغلی برای شش نفر و اعتبار ۴۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

Share