با تصویب شورای شهر لاهیجان؛

یک بلوار و میدان در لاهیجان به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود

بلوار حدفاصل میدان ابریشم تا میدان شیخ زاهد (تغییر نام) و همچنین تقاطع غیرهمسطح میدان گیل به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان طی پیامی، به شهادت رساندن سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی را تسلیت گفته و این اقدام را رسوایی بزرگی برای آمریکا خواندند.

در متن این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

سردار بزرگ ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه‌اش رسید و شهید شد. باید هم تبریک گفت و هم تسلیت! تبریک به او که به خیل همرزمانش و شهدا در بهشت پیوست و جاودانه شد و تسلیت به ما که یک نظامی به معنای واقعی کلمه آزاده، شجاع ، کارکشته، دور از سیاست، آرامش بخش و مردمی را از دست دادیم.

شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، اما جنایتی است که هیچ‌گاه از یاد ملت ایران نخواهد رفت و همچون دیگر جنایات دولت آمریکا علیه کشورمان، در خاطر مردم ایران و جهان ثبت خواهد شد.
دولتمردان آمریکایی که انتقام نابودی داعش را از حاج قاسم و ملت ایران گرفتند، باید منتظر پاسخ جنایت‌شان باشند.

فرشید فقیه شجاعی نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید و شجاع ایران اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران و تمام مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد این سردار متعهد و انقلابی که سالیان سال در جبهه‌های مقاومت، برای حفظ ارزش‌های اسلامی، دفاع از حقانیت و گسترش آزادی‌خواهی جنگیدند و سرانجام توسط دولت تروریست و تروریست‌پرور آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: بی‌شک تلاش برای آبادانی و توسعه ایران عزیزمان در ابعاد و عرصه‌های مختلف، تداوم‌دهنده آرمان‌های سردار شهید سلیمانی و دیگر یاران این شهید والامقام خواهد بود.

نائب رئیس شورا در ادامه به دستور کار جلسه پیرامون تغییر نام بلوار حدفاصل میدان ابریشم تا میدان شیخ زاهد و همچنین نامگذاری تقاطع غیرهمسطح میدان گیل به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره و اعضای شورا نیز در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت سردار شهید اسلام و شهید همیشه جاوید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اتفاق آراء تصویب و مقرر داشتند که بلوار حدفاصل میدان ابریشم تا میدان شیخ زاهد (تغییر نام) و همچنین تقاطع غیرهمسطح میدان گیل به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری گردد.

Share