نظرمحمدی: از روند تیم در این هفته‌ها رضایت دارم

گل گسترش فولاد به ما خطا بود | مقابل پیکان طلسم شکست های پیاپی را می‌شکنیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: کل مجموعه ما در لیگ برتر کم تجربه و جوان است و چنین مجموعه‌ای به زمان نیاز دارد تا به شرایط مطلوب برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، تیم فوتبال سپیدرود رشت نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و این در حالی است که این تیم سه بازی نخست خود را با سه شکست پشت سر گذاشته و شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد.

با علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود در این خصوص گفتگویی داشتیم که شرح این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

* در تبریز مقابل گسترش فولاد هم شکست خوردید. اما مدیر باشگاه شما گفت که خیلی بهتر از حریف بودید و نباید در این بازی شکست می‌خوردید. 

نظرمحمدی: نه به این خاطر که خودم سرمربی تیم سپیدورد هستم، بعنوان فردی که بازی دو تیم را دیده ام با جرات می‌گویم ما در آن بازی به مراتب بهتر از میزبان بودیم و در بدترین شرایط حداقل نباید بازی را واگذار می‌کردیم. ضمن این که روی گل تیم گسترش هم من صحبت دارم.

* این گل مشکل داشت؟

بله. اول این که آندرانیک تیموریان وقتی اوت را پرتاب می‌کرد پایش روی خط بود و اصلا پرتاب اوت خطا بود. همان توپ وارد محوطه جریمه ما شد و بازیکنان گسترش روی بازیکن ما (حسین کعبی) خطا کردند و داور این خطا را هم ندید و توپ وارد دروازه ما شد. یعنی به نظر من این گل کاملا مردود بود.

* مدیرعامل باشگاه بعد از این شکست ضمن تمجید از عملکرد فنی تیم سپیدرود از کادر فنی و شخص شما هم حمایت همه جانبه‌ای کرد.

این نظر لطف ایشان است. اما کلا این مجموعه به زمان نیاز دارد تا به خودباوری در لیگ برتر برسد. شما ببینید که کل مجموعه سپیدرود برای اولین بار لیگ برتر را تجربه می‌کند. به جز حسین کعبی و مهرداد جماعتی ما بازیکن دیگری نداریم که در لیگ برتر تجربه داشته باشد. البته توحید غلامی و میعاد یزدانی هم هستند که آنها جوان هستند و تجربه بسیار کمی در لیگ برتر دارند. کادر فنی ما هم نسبت به لیگ برتر کم تجربه هستند و حتی مدیریت و هواداران ما نیز تاکنون تجربه حضور در لیگ برتر را نداشته‌اند. برای آن که این مجموعه بتواند در فضای لیگ برتر صاحب تجربه شده و با این فضا تطبیق پیدا کند قدری زمان لازم است. این زمان در حال طی شدن است و شرایط تیم خونه به خونه روز به روز بهتر می شود.

* خود شما از روند تیم در این هفته‌ها رضایت دارید؟

بله. ما سه بازی انجام دادیم که در هر بازی از نظر فوتبالی بهتر از بازی قبلی بودیم. حتما در هفته چهارم از هفته سوم بهتر خواهیم بود و این روند ادامه خواهد داشت. اما همانطور که گفتم برای آن که به این شرایط برسیم همه باید صبر کنیم و از تحت فشار گذاشتن یکدیگر خودداری کنیم. تحت فشار گذاشتن تیم و کادر فنی و مدیریت ممکن است نتیجه معکوس بدهد. بهرحال این تیم جوان است و ما نباید کاری کنیم که اعتماد به نفس از تیم گرفته شود. اگر از این تیم جوان اعتماد به نفس گرفته شود کار واقعا سخت می‌شود.

* هفته چهارم در رشت با تیم پیکان بازی دارید. درباره این بازی هم صحبت می‌کنید؟

پیکان از تیم‌های خوب این فصل است و ما در تلاش هستیم تا طلسم شکست‌های پی در پی را بشکنیم. تمرینات مناسبی را در این هفته طراحی کرده تا بتوانیم اولین امتیاز لیگ برتری مان را این هفته در خانه به دست آوریم.

Share