نظرمحمدی در جمع خبرنگاران

شرمنده سهیل حق شناس شدم | نقدهای صورت گرفته علیه سپیدرود ناجوانمردانه است

نظرمحمدی با بیان اینکه دو تعویض اجباری داشتیم و شرمنده سهیل حق شناس شدیم، اظهار کرد: سهیل از بازی بعد در کادر فنی حضور دارد.

 اخنصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید جلالی در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان اینکه هرکس که می خواهد مارا قضاوت کند باید بازی های ما را ببیند نه نتیجه بازی را، گفت: بدشانسی هم می تواند حدی داشته باشد ما از این حد نیز گذشتیم.

وی عملکرد تیم خود را خوب ارزیابی کرد و افزود: در خطه حمله مشکلاتی داریم که باید حل کنیم. برای تیم خود امیدوارم زیرا در چهار بازی که انجام دادیم کاملا برتر از حریفان بودیم.

سرمربی تیم پیکان تهران افزود: ما نتوانستیم در این ۴ بازی ضربه های آخر را بزنیم و باید این مشکل را حل کنیم که نیاز به تمرینات بهتر و اضافه کردن بازیکنان جدید دارد.

جلالی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته دو مهاجم داشتیم که از ۳۹ گل ما ۳۰ گل را این دو بازیکن به ثمر رساندند و هم اکنون روی نیمکت پرسپولیس هستند، گفت: هواداران سپیدرود برنده این بازی بودند و داشتن چنین هوادارانی برای هر تیمی امتیاز بزرگی است.

شرمنده سهیل حق شناس شدم / نقدهای صورت گرفته علیه سپیدرود ناجوانمردانه است

علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان اینکه بازی پرفشاری داشتیم، گفت: در دقایقی ابتدایی بازی گل اول را زدیم و بازیکنان ما دچار استرس شدند.

وی با اشاره به اینکه برگرداندن تیمی که سه بازی پشت سر هم شکست خورده است کار سختی است، اظهار کرد: تیم پیشرفت خوبی داشته و از بازیکنانم راضی هستم اما باید کیفیت بهتری پیدا کنیم.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه از هفته ششم تیم سپیدرود را باید ببینیم، اظهار کرد: در مبحث فنی انسان نقد پذیر هستم.

وی نقدهایی که از سپیدرود می شود را ناجوانمردانه دانست و افزود: این روزها حرفهای ناجوانمردانه ای در خصوص می زنند در حالی که سپیدرود این چند سال اخیر تیم اصلی گیلان بود.

نظرمحمدی با بیان اینکه دو تعویض اجباری داشتیم و شرمنده سهیل حق شناس شدیم، اظهار کرد: سهیل از بازی بعد در کادر فنی حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان سپیدرود با این برد هدیه خوبی به حق شناس دادند، گفت: این پیروزی را به خانواده سهیل حق شناس و شهید حججی تقدیم می کنم.

نظرمحمدی در خصوص خداحافظی حق شناس قبل از پایان بازی و درحالی که هر سه تعویض صورت گرفته بود گفت: این ناهماهنگی به باشگاه مرتبط است و به بنده ارتباطی ندارد، برای من مهم ترین چیز برد تیم بود.

سرمربی سپیدرود پیام صادقیان حلقه گمشده سپیدرود در چند سال اخیر دانست و اظهار کرد: پیام می تواند کمک شایانی بکند و بهترین بازیکنی بود که در شرایط کنونی می توانستیم جذب کنیم.

Share