فرماندار تالش

وضعیت سرویس های بهداشتی طرح های ساحلی باید هرچه زودتر ساماندهی شود

فرماندار تالش از سرویس های بهداشتی در طرح های ساحلی اظهار نارضایتی و به شدت انتقاد کرد و گفت: سرویس های بهداشتی در حد مطلوبی نیست شهرداران و مدیران طرح های ساحلی هرچه سریعتر اقدام کنند به حدمطلوب برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ی ساماندهی سواحل شهرستان تالش با حضور فرماندار تالش، معاونت سیاسی فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولین مربوط و دهیاران ساحلی برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن اشاره به افتتاح طرح ساحلی گلسار حویق گفت: تالش شهرستانی است با حدود۹۳ کیلومتر نوار ساحلی که این نعمت خدادادی یکی از مهمترین پتانسیل های این شهر بوده و همه ساله پذیرای بسیاری از مردم بومی و انبوه مسافران می باشد لذا بایستی همانطور که به زیبایی های درون شهری حساسیت دارید، به مطلوبیت وضعیت سواحل هم نگاه ویژه داشته و کمر همت ببندید.

فرماندار با بیان اینکه وضعیت سرویس های بهداشتی طرح های ساحلی بسیار نامطلوب است گفت: رعایت بهداشت یکی از مهمترین نیازهای انسان است و آنچه مسلم است این وضعیت نابسامان سرویس های بهداشتی بهیچ وجه در شان و منزلت مردم و گردشگران این شهر نیست و شهرداران و مدیران طرح های ساحلی بایستی در اسرع وقت بنحو قابل قبولی اقدام به ساماندهی و در صورت لزوم بازسازی این سرویس ها نمایند.

مهدوی ضمن تشکر از تلاش های دهیاران در مناطق ساحلی اضافه کرد: تعداد ۴۰ غریق نجات در مناطق مختلف ساحلی شهرستان مستقر هستند و تا کنون خوشبختانه بلطف خدا و تلاش مسئولین خبر ناگواری مبنی بر غرق شدگی در نوار ساحلی نداشته ایم.

فرماندار همچنین تاکید کرد: مسئولین دستگاه های مربوط بایستی هرچه زودتر مسایل حقوقی طرح ها را حل و فصل نمایند تا دچار مشکلات غیرقابل جبران و درگیری های حقوقی نشوند.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت ساخت و ساز های غیر اصولی در حاشیه سواحل شد و اذعان داشت که ادامه ی این ساخت و سازها که چهره و منظره ی سواحل را بهم میریزد،مورد قبول نیست و بایستی فکری اساسی برای برپایی غرفه ها صورت گیرد.

سید عیسی مهدوی در انتهای عرایض با اشاره به این که بزودی مردم در برخی نقاط ساحلی همچون گیسوم و چوبر و آلالان اسالم شاهد تحولات و تغییرات قابل توجهی خواهند بود تصریح کرد: یکی از راه های ساماندهی مطلوب سواحل بعنوان یکی از ظرفیت های شهرستان،اعتماد و همکاری با بخش خصوصی در این مکان هاست و ما بطور جد آماده ی مذاکره و همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی و بررسی طرح های انها برای ابادانی و پیشرفت روز افزون این مهم در شهرستان هستیم.

Share