با حضور مدیران عامل دو شرکت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای

با حضور مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو دیزل و هیوندای کره جنوبی، تفاهم‌نامه همکاری جهت تولید خودروهای تجاری سنگین امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، علیرضا ساجی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل، از امضای قرارداد همکاری این شرکت با هیوندای کره جنوبی خبر داد. در جریان دیدار ساجی و ادوارد لی قائم‌مقام ارشد مدیرعامل در بخش خودروهای تجاری شرکت هیوندای، تفاهم‌نامه‌ی همکاری جدیدی منعقد شد.

ساجی دراین‌باره گفت:ایران خودرو دیزل به‌عنوان اولین و قدیمی‌ترین شریک تجاری هیوندای در بخش خودروهای تجاری، قرارداد همکاری جدیدی را با این شرکت کره‌ای منعقد کرده است که به‌موجب آن، چندین محصول جدید با فناوری روز هیوندای، تولید و به بازار داخلی کشور عرضه خواهد شد.

ساجی درباره نحوه تعامل این شرکت با هیوندای و آینده این همکاری اظهار داشت: به‌شخصه چشم‌انداز روشنی از توسعه همکاری میان دو شرکت در آینده متصور هستم و مدیران هر دو شرکت در مذاکراتی که با یکدیگر داشتند؛ از آمادگی کامل خود جهت توسعه روابط در زمینه تولید محصولات مشترک، خبر دادند.

وی در ادامه با اعلام این مطلب که ایران خودرو دیزل همانند گذشته، همکاری و توسعه روابط تجاری با شرکت‌های خودروساز معتبر جهانی را جهت افزایش تنوع در سبد محصولات خود مد نظر قرار خواهد داد، اذعان داشت: آغاز همکاری با هیوندای اولین گام در توسعه همکاری بین‌المللی ایران خودرو دیزل بوده و قرارداد همکاری فی مابین در خصوص تولید اتوبوس درون‌شهری و برون‌شهری به همراه مینی‌بوس و کامیونت است.

Share