در پی کسب مدال نقره

پیام تبریک استاندار گیلان به دلیل درخشش تکواندوکار نابغه گیلانی

همواره شنیدن خبر پیروزی های عزتمندانه و غرورآفرین فرزندان خوبم در مسابقات ورزشی که دل گیلانیان را شاد می کند موجب خوشحالی اینجانب هم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان درخشش آرمین هادی پور در مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان را تبریک گفت.

نجفی در این پیام نوشته است:

«با کمال مسرت، درخشش آرمین هادی پور در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندوی جهان در کره جنوبی به عنوان اولین گیلانی که توانست در نیم قرن گذشته عنوان نائب قهرمانی این پیکارها را کسب کند تبریک می گویم.

همواره شنیدن خبر پیروزی های عزتمندانه و غرورآفرین فرزندان خوبم در مسابقات ورزشی که دل گیلانیان را شاد می کند موجب خوشحالی اینجانب هم می شود.

یقین دارم موفقیت های این ورزشکار  نابغه و برومند  با حمایتهای مربیان و مسئولان ورزش کشور و استان  و تلاش هایش تداوم خواهد داشت تا وی بتواند با حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن برای ایران اسلامی و استان گیلان افتخار آفرینی کند.»

گفتنی است بیست و سومین دوره مسابقات  تکواندوی قهرمانی جهان با حضور ۹۷۳ تکواندوکار مرد و زن از ۱۸۳ کشور در شهر موجوی کره جنوبی در حال برگزاریست.

در فینال این رقابت‌ها آرمین هادی‌پور مقابل «تای هون کیم» دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶، دو مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳، مدال‌ها طلا، نقره و برنز گرندپری، طلای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی قرار گرفت و در دیداری حساس با نتیجه ۱۰ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

به نفر اول این رقابت ها ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز و نفر سوم ۴۳/۲۰ امتیاز در چارچوب افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق  تعلق می گیرد.

Share