آیت‌الله جنتی:

قدرت حضور مردم در صحنه از هر موشکی بیشتر است

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی با اشاره به  حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم اظهار داشت: نظام و دولت باید قدردان این مردم همیشه درصحنه باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری قدرت حضور مردم را مؤثرتر از موشک‌ها دانست و افزود: مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم.

وی موفقیت سپاه را در گرفتن انتقام شهدای اقدامات اخیر تروریسم‌ها در تهران را یادآوری و تصریح کرد: موشک‌ها اول در قلب آمریکا و اسرائیل فرود آمده و بعد به پیشانی داعش برخورد کرده و انتقام مظلومیت مردم ایران را گرفت.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر به پایان رسیدن عمر رژیم صهیونیسم و ظلم به مردم فلسطین خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی بر اساس گفته مقام معظم رهبری، پایان عمر این رژیم در کمتر از ۲۵ سال است و ما جشن ظهور امام زمان(عج) و منجی عالم بشریت را در قدس برگزار خواهیم کرد.

Share