در هفته قوه قضاییه صورت پذیرفت:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در رشت

مجید الهیان قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان در مراسم افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی شماره ۴ رشت از تلاش برای آسان کردن کار قضایی برای مردم و خدمات‌رسانی بهتر از راه افزایش خدمات ارایه شده در این دفاتر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی رشت افتتاح شد.

مجید الهیان قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان گیلان در آیین افتتاحیه دفتر خدمات الکترونیک قضایی شماره ۴ رشت گفت: به‌زودی دفاتر خدمات الکترونبک قضایی در سایر شهرستان‌های گیلان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح دفاتر قضایی در همه شهرها از برنامه‌های قوه قضائیه است گفت: مردم می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر دادگاه دادخواست‌های خود را ثبت کنند و از این طریق درخواست آن‌ها به دادگستری و درنهایت به هر شعبه ارجاع می‌شود.

قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان گیلان بابیان اینکه کسانی که اظهارنامه دارند نیز می‌توانند به دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه کنند افزود: بتازگی خدماتی همچون واخواهی، تجدیدنظرخواهی و اعتراض به قرارهای دادگاه هم به دفاتر قضایی اضافه ‌شده است و تلاش خواهیم کرد برای آسان کردن کار قضایی برای مردم و خدمات‌رسانی بهتر خدمات ارایه شده در این دفاتر را افزایش دهیم.

Share