نماینده مردم رودسر و املش

کوچکترین تحرکات علیه ایران را کوبنده پاسخ می دهیم

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تروریست ها که دست نشانده استکبار جهانی هستند، بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ایران اسلامی با توان نظامی بالایی که دارد هیچکدام را زنده نمی گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه، اظهار کرد: وقتی تروریست ها به پشتوانه مدیریت آمریکا و اسرائیل به کشور ما ورود می کنند، ما هم باید در جهت دفاع از امنیت ملی مقتدرانه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه «تمام امکانات نظامی ما دفاعی است، حضور ما در سوریه هم تاکنون مستشاری بوده است» افزود: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران بازدارنده است و پاسخ کوبنده ای به اقدام تروریست های تکفیری  داد.

نماینده مردم رودسر و املش با تاکید بر اینکه «به دشمنان اجازه نمی دهیم کوچک ترین تحرکی علیه آب و خاک ما داشته باشند» گفت: اقدام قاطعانه سپاه بیانگر این است که همواره برای دفاع از کشور همه نوع آمادگی داریم و کوچک ترین خطای تروریست ها و کشورهای حامی آنان را با اقتدار و کوبنده پاسخ می دهیم.

عباسی حمله موشکی سپاه پاسداران را اقدام شایسته  و قابل تقدیری دانست و تصریح کرد: اقدام سپاه باعث خوشحالی خانواده شهدا، به ویژه خانواه شهدای حمله تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام راحل و همچنین تقویت روحیه مدافعین حرم شده است.

وی ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس و حملات تروریستی مختلف، مردم ما ثابت  کردند هر روز بیدارتر و آگاه تر با اقتدار از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کنند، اکنون که درخت انقلاب تنومندتر شده هیچکس قادر نیست ما را تضعیف کند.

Share