علی افتخاری خطاب به صادق زیباکلام

مشکل شما این است که زیاد “حرف”میزنید و به بزرگان گیلانی حسادت می‌ورزید

افتخاری نوشت: مشکل شما این است که زیاد “”حرف””میزنید و آدم حراف بسیار بیهوده سخن گوید و اشتباه فاحش در کلامش پدید آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال انتقاد صادق زیباکلام، ار محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رییس جمهور، علی افتخاری فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو فدراسیون جهانی کشتی نسبت به سخنان زیباکلام واکنش نشان داد.

افتخاری نوشته است:

جناب آقای دکتر زیباکلام
با سلام واحترام:
بگمانم شما نیز مأموریتی شبیه “”حسین شریعتمداری””دارید تا چهره های برتر را با کلام زشت در نظرگاه مخاطبین خود خراب کنیدو هر روز که میگذرداز “”مأمور”” بودن شما اطمینان بیشتری حاصل میشود.
چند مرحله که علیه آقایان دکتر محمد باقر نوبخت و دکتر الیاس حضرتی صحبت کردید این بزرگواران اجازه ندادند که پاسخی به شما داده شود شاید هم برایشان اهمیتی نداشت.
شما از کدام “”اصلاح طلبان””سخن میرانید که دل پرخون دارند؟الیاس حضرتی پایه گذار اصلاح طلبی در گیلان؟مهندس هرمز ربانی اصلاح طلب راستین؟یا آقای دکتر زاهد چهره برتر اصلاح طلبی در گیلان؟
دکتر زاهد گیلانی که هم در سخنرانی و سخندانی از جنابعالی مطلقا برتر است به شما هشدار داده بودند که در گیلان که به سخن دانی و خوشخوانی از رتبه بالایی برخوردارند، به گزاف سخن نرانید و با احتیاط کلام بر لب آری و مراقب باشید حرفی بیهوده بر زبان نیاری.
کدام اصلاح طلبان را میگویید؟شما اشاره به فرصت طلبانی میکنید که هیچ جایگاهی در بین مردم گیلان ندارند و شما نیز در زمره همان فرصت طلبانی هستید که در هر مجلس و محفلی برای خوش آمد دعوت کنندگانتان به تملق سخن میگویید و به گمانم در “”بن بست”” می تازید.
مشکل شما این است که زیاد “”حرف””میزنید و آدم حراف بسیار بیهوده سخن گوید و اشتباه فاحش در کلامش پدید آید،مغز خسته شما به استراحت نیاز دارد تا سلول های بیمار آن به دوران نقاهت نزدیک شود.
شما به بزرگان گیلانی حسادت میورزید و پاسخ حافظ شیرازی را بشنویدکه:
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

علی افتخاری
فعال سیاسی اصلاح طلب
عضو فدراسیون جهانی کشتی

 

Share