فتحی پور خبر داد:

مسابقه بین المللی نقاشی کودکان در گیلان برگزار می شود

مهیار فتحی پور گفت: اولین دوره مسابقه نقاشی بین المللی کودکان با موضوع مسجد در استان گیلان به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهیار فتحی پور گفت: اولین دوره مسابقه نقاشی بین المللی کودکان با موضوع مسجد در استان گیلان به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی نقاشی کودکان در استان گیلان همچنین با بیان اینکه آثار می بایست بیان کننده ذهنیت، احساسات، آرزوها، خواسته ها و حرف های کودکان جهان اسلام در مورد مسجد محله یا شهر و فعالیت های آن (مسجد و دوستان، مسجد و بزرگترها، مسجد و خانواده، مسجد و شادی، مسجد و کمک به دیگران، مسجد و قرآن و …) باشد، افزود: مهلت ارسال آثار شنبه ۱۳ خرداد است.

وی با اشاره یه اینکه آثار شرکت کنندگان در سه گروه سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال مورد ارزیابی قرار می گیرد، تصریح کرد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۵ اثر با موضوعات خواسته شده ارسال نماید.

فتحی پور همچنین متذکر شد: مشخصات آثار از جمله نام و نام خاوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس و آدرس دقیق پستی می بایست همراه آثار باشد.

مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی نقاشی کودکان در گیلان با بیان اینکه در هر رده سنی شرکت کنندگان، به نفرات اول تا سوم جوایزی اهداء می گردد، تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰۰۰، ۶۰۰ و ۳۰۰ دلار جایزه نقدی و به هر سه نفر تندیس، لوح تقدیر و یک جلد کتاب آثار راه یافته به نمایشگاه تقدیم می شود.

وی همچنین افزود: به ۶ نفر از هر رده سنی که از سوی هیأت داوران قابل تقدیر اعلام شوند، لوح یادبود مسابقه و یک جلد کتاب آثار برگزیده جشنواره اهداء خواهد شد و ضمناً به کلیه شرکت کنندگان یک لوح یادبود اهداء می گردد.

گفتنی است جشنواره مذکور با همکاری فرهنگسرای کودک و آینده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد برگزار می شود.

آدرس دبیرخانه جهت ارسال آثار در استان گیلان: رشت – خیابان شهید رجایی(رشتیان) – کوچه ۴۶ – پلاک ۲۲ – کدپستی: ۴۱۵۵۷۳۳۹۴۸
شماره تماس دبیرخانه استان گیلان: ۰۹۱۱۹۳۷۵۰۱۹

Share