در ادامه لیگ جهانی والیبال؛

دومین شکست والیبال ایران رقم خورد

تیم ملی والیبال ایران که نخستین دیدار خود در هفته اول لیگ جهانی را به ایتالیا واگذار کرده بود در دومین دیدار برابر پرافتخارترین تیم جهان هم شکست را متحمل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ملی پوشان والیبال ایران که در اولین دیدار بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ایتالیا شده بودند، شامگاه امروز شنبه در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی برزیل رفتند و این بازی را یک بر ۳ واگذار کردند.

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل که به میزبانی شهر پیزارو ایتالیا و در هفته اول لیگ جهانی برگزار شد با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به پایان رسید.

تیم ملی ایران برخلاف دیدار با ایتالیا شروع خوبی داشت و در ست اول برتری محسوسی نسبت به حریف نامدار خود داشت و توانست این ست را با اختلاف خوبی به پایان برساند اما برزیل در ادامه کار تیم برتر میدان بود.

برزیلی ها که از تجربه بالایی برخوردار بودند و در هفت دیدار گذشته با تیم ملی ایران به برتری رسیده بودند، با استفاده از سرویس های سرعتی و قدرتی توانستند گیم های بعدی را از ایران بگیرند.

در ست چهارم برزیلی ها شروع خوبی داشتند و توانستند اختلاف با ایران را زیاد کنند. وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود برزیل همراه بود. در ادامه هم ملی پوشان کشورمان هر چند خود را به برزیل رساندند و در امتیاز ۲۰ مساوی شدند اما در ادامه نتوانستند عملکرد خوب خود در ست اول را تکرار کنند و در نهایت شکست را پذیرفتند.

ملی پوشان کشورمان در شرایطی این بازی را واگذار کردند که نقطه ضعف آنها در دیدار اول بازهم در این بازی آنها را آزار داد و در امتیازات پایانی نتوانستند برابر حریف به برتری دست پیدا کنند و امتیازات را به تیم مقابل دادند.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز یکشنبه به مصاف تیم ملی لهستان خواهند رفت. برزیل هم با ایتالیا دیدار می کند. لهستان دو دیدار ابتدایی خود را با پیروزی برابر ایتالیا و برزیل به پایان برده است.

Share