نماینده رشت:

دلم برای مظلومیت آقای نوبخت می‌سوزد | گیلان در انتخابات اخیر خوش درخشید

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در ضیافت افطاری تجلیل از کارآفرینان برتر طرحهای اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد امام گیلان گفت: دلم برای مظلومیت آقای نوبخت می سوزد، بنده می دانم که ایشان چه کارهایی انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در ضیافت افطاری تجلیل از کارآفرینان برتر طرحهای اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد امام گیلان گفت: کمیته امداد از جمله دستگاهها و سازمانهایی است که انصافا در عرصه ی خدمات رسانی به نیازمندان بسیار پر تلاش است.

وی افزود : بخش اشتغال این نهاد نمود بیشتری دارد و اگر منابع در اختیار این نهاد قرار گیرد یکی از تنها نهادهایی است که منابع در آن به هرز نمی رود و با برنامه و نظارت ارایه خدمت می کند.
جعفرزاده عنوان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید کمیته امداد می تواند یکی از دستگاههای پیشرو باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر فضای بهتری شده است و دولتی که اعتقاد داشتیم با احترام به سایر کاندیداها، اصلح ترین  است رای آورده و گیلان در انتخابات اخیر خوش درخشید.
وی گفت :مردم فهیم گیلان با عنایت ویژه به دکتر نوبخت در پای صندوق های رای حاضر شدند و وظیفه ی خود را با آن رای قاطع  انجام دادند گیلان بعد از استان های سنی نشین اولین استانی بود که بیشترین آرا را به روحانی داد ،و اکنون نوبت به دولت رسبده است و از این به بعد دولت به حق گیلان توجه شود .
جعفرزاده خاطر نشان کرد: دلم برای مظلومیت آقای نوبخت می سوزد، بنده می دانم که ایشان چه کارهایی انجام داده است و امیدوارم اجر این زحمات خود را از خداوند دریافت کنند و ذخیره ی اخروی ایشان شود.

Share