استاندار در جشنواره نشاط و امید

برخی ادب و اخلاق را در رفتار و گفتار رعایت نمی‌کنند| تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد را نداشتند

استاندار گیلان گفت: امروز فضایی فراهم شده که همگان در کمال امنیت و آرامش و با تفکر های مختلف درمقام موافق یا مخالف دولت در این استان صحبت کنند اما متاسفانه برخی ها حاضر نیستند ادب و اخلاق را در رفتار و گفتارشان رعایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یه نقل از ایرنا، محمد علی نجفی عصر چهارشنبه در جشنواره نشاط و امید در سالن یادگار امام رشت با تبریک فرارسیدن روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: امروز در کشوری زندگی می کنیم که با تلاش فرزندان میهن، امنیت و آرامش کامل در داخل و خارج از مرزهای کشور، با مقاومت و یا دیپلماسی درست و بجا فراهم شده است.

وی با اظهار تسلیت به جهت از دست دادن چندین تن از هموطنان معدن کار در استان گلستان افزود: این عزیزان کسانی بودند که با همت خود ثابت کردند که در تولید و اشتغال مرد عمل هستند و فقط حرف نمی زنند.

نجفی یادآور شد: در دولت گذشته برخی ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود با همدلی و تعامل سازنده، فضای موجود کشور در راستای افزایش تولید و اشتغال و تحقق شعار امسال و همچنین اقتصاد پویاتر بکار گرفته شود.

استاندار گیلان تاکید کرد: در خصوص یارانه ها و اشتغال جوانان نباید وعده هایی داده شود که در آینده نتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

نجفی با اظهار خرسندی از کسب مدالهای بسیار توسط فرزندان ورزشکار گیلان در عرصه های بین المللی یادآور شد: صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال کشور نیز از دیگر افتخارات ورزش گیلان است و امیدواریم بزودی شاهد حضور تیم های ملوان بندر انزلی و داماش گیلان در عرصه لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) درمیهن اسلامی در تقویم کشور روز جوان نام گذاری شده است.

Share