امام جمعه شهرستان بندر آستارا

با کنسرت مخالف نیستم | برخی کنسرت ها هنجارشکن است

حافظ نیا گفت: در صورت مغایرت فضا و بودن خواننده نامناسب به برگزارکنندگان پیشنهاد عدم برگزاری را میدهم. وی همچنین گفت: چنانچه فضای این کنسرتها با ارزش و هنجارها مخالفتی نداشته باشد من موافق برگزاری کنسرت هستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاظم حافظ نیا امام جمعه شهرستان بندر آستارا طی سخنانی در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: حضرت علی اکبر یک الگوی کامل برای جامعه است.

وی آن حضرت را براساس سخنان امام حسین شبیه ترین فرد از نظر چهره ظاهری، اخلاق و گفتار به پیامبر بیان کرد و افزود: روحیه شهادت طلبی و نترسیدن از مرگ یکی از شاخصه های ایشاناست که این روحیه در ایران به خوبی درک شد.

امام جمعه آستارا متذکر شد: جوانان ایرانی در سالهای دفاع مقدس به علی اکبر تاسی کردند و جوانان امروز نیز همچون گذشته در هنگام ضرورت در صحنه حاضر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گفته میشود من با کنسرت مخالف هستم ولی این موضوع صحت ندارد. کنسرت نشاط مقطعی ایجاد میکند ولی برخی کنسرت ها هنجارشکن است و فضای آن با ارزشها و هنجارهای جامعه سنخیت ندارد.

حافظ نیا اضافه کرد: در صورت مغایرت فضا و بودن خواننده نامناسب به برگزارکنندگان پیشنهاد عدم برگزاری را میدهم. چنانچه فضای این کنسرتها با ارزش و هنجارها مخالفتی نداشته باشد من موافق برگزاری کنسرت هستم.

Share