قالیباف در جمع مردم گیلان

این دولت با رای عاریه‌ای دیگران روی کار آمد|دیوارکشی در خیابان مرغ پخته را به حرف می‌آورد

قالیباف گفت: دولت در همان آغاز با رای عاریه ای دیگران و با آرای بسیار ضعیف روی کار آمد و چون کارنامه خوبی ندارد متوسل به نام دیگران است تا دوباره رای عاریه ای برای خودش جمع کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنرانی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اجتماع مردم استان گیلان آغاز شد.

شهردار تهران در ابتدای سخنان خود گفت: سلام میکنم به مردم رشت. مردمی نجیب و انقلابی. خوشحالم در این ماه عزیز که در جمع شما مردم شهید پرور حضور دارم.

قالیباف افزود: گیلانی استانی است که دارای تاریخ بسیار غنی است. در مشروطه مردم این استان درخشیدند تا برای این ملت و ایران مجاهدت کنند. وقتی در حوادث ضد استکباری نگاه میکنیم نهصت جنگل را می‌بینم و رشاد مردم گیلان را.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گیلانیان در دوران انقلاب، جنگ و امرور در حفظ امنیت ملی و و در شهدای مدافع حرم همیشه افتخار افرین بودند.

قالیباف گفت: نکته این است که در حوزه منابع انسانی مایه افتخار است وقتی نگاه می‌کنیم از بعد جوانی کشور یکی از چالش های دنیا منابع انسانی دارند اما ما مزیت داریم. استعدادها و هوش سرشاری که در گیلان وجود دارد بسیار عالی است.

وی افزود: در حوزه منابع مادی همه ارقام نشان دهیم یک درصد وسعت کشور از کره خاکی است ما حداقل ۵ درصد منابع داریم. یکی از منابع و کم نظیر یحث گاز و نفت است. کشور ما رتیه اول جهان است. ۱۸ درصد منابع دنیا را داریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در حوزه علمی ما در مرزهای دانش دنیا هستم. اما باید اقرار کنیم با این ظرفیت هایی که نام می‌بریم نمونه اش گیلان که یک واقعیت تلخ است با چنین استعدادی مردم در بحران زندگی کنند. امروز بحران اقتصادی داریم. رکود و گرانی همه بخشهای مختلف صنعتی و گردشگری و بیکاری حوانان ما را دچار مشکل کرده است.

قالیباف گفت: باید سوال کنیم علت جیست؟ امروز چالش اصلی ناکارامدی و بی مدیریتی در کشور است که ما را به اینجا رسانده است. در چنین شرایط بحران اقتصادی دولت ها به کمک مردم می آیند اما متاسفانه مجموعه سیاست های دولت نتوانسته است کاری انجام دهد و با این موضوع تعارف نمی‌کنیم.

شهردار تهران یادآور شد: در بعد کشاورزی در چای، زیتون، برنج و صنعت دچار مشکل هستیم. چاره اندیشه ای نشده است حتی چشم اندازی ندارند و این یعنی ناکارامدی نظام اجرایی.

وی افزود: پاسخی ندارند و میگویند دولت گذشته. این ضعف دولت خودشان است از نظر ما دولت گذشته خودشان هستند.

قالیباف گفت: وعده دروغین دادید. کارنامه قابل دفاع ندارند و میگویند که نمی‌گذارند ما کار کنیم. چه کسی مانع شماست؟ مانع شما تاجر صفتی و اشرافیگری شماست. وقتی که این کارنامه غیر قابل دفاع دارند مردم را می‎ترسانند. اگر این دولت تغییر کند در پیاده روها دیوار می‌کشند این حرف را جلوی مرغ پخته بگذاری به حرف می آید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این دولت در همان آغاز با رای عاریه ای دیگران و با آرای بسیار ضعیف روی کار آمد و چون کارنامه خوبی ندارد متوسل به نام دیگران است تا دوباره رای عاریه ای برای خودش جمع کند.

قالیباف گفت: دولتی که بناست مشکلات اقتصادی را حل کند باید توانمند باشد و از درون بجوشد.
وی با بیان اینکه من به گیلان مخصوصا به جوانان میگویم مشکلات موجود با تکیه بر نیروهای جوان و امکانات موجود حل می شود، اظهار کرد: در چهار سال پیش رو میتوانیم با همه ظرفیت ۵ میلیون شغل را ایجاد کنیم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه همانطور که برای پروژه های دشوار تهران تایمر گذاشتیم و سرموعد کارها را تحویل دادیم برای ایجاد ۵ میلیون شغلی که قول داده ایم نیز تایمر روزانه و ماهانه می گذاریم.
وی همچنین ادامه داد: باید برای تحول اقتصادی، نظام بانکی را اصلاح نماییم و واردات و صادرات گمرک کشور را تغییر دهیم.
قالیباف با بیان اینکه امروز قاچاق کالا و ارز کمر اقتصاد را شکسته است، اظهار داشت: قاچاق همه جوانان را بیکار کرده است و ما با حذف ۴ درصدی‌ها به این قاچاق ها خاتمه می دهیم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان گیلان در همه زمینه فرصت دارد به آرامش دست یابد ولی همه اینها به حضور شما در پای صندوق های رأی بستگی دارد تا به دولت ۴ درصدی ها خاتمه دهیم.
وی با اشاره به اینکه من به همه شما متعهد هستم و ضمانت این تعهد من کارنامه من است و هیچ وقت خلف وعده نکردم، اظهار کرد: امیدواریم تا مسیر رشد را طی کنیم.
قالیباف در پایان، صعود سپیدرود رشت را به لیگ برتر تبریک گفت و افزود: صعود سپیدرود رشت باعث شادی جوانان شده است که امیدوارم شادی ما حل مشکل جوانان باشد.

هواداران قالیباف با شعار «آخر هفته روحانی رفته» دولت ۴ درصدی نمی‎خواهیم، حی الی خیرالعمل خوش آمدی مرد عمل از قالیباف استقبال کردند.

Share