توسط فرماندار بندرانزلی:

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر بندرانزلی اعلام شد

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات بندرانزلی نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، میرشمس مومنی زاده با تشکر از حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت اظهار کرد: در شهرستان بندرانزلی ۲۴۹ نفر نامزد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند که از این تعداد، ۱۹۵ نامزد شوراهای اسلامی در روستاهای شهرستان با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: ۵۴ نامزد انتخابات در این شهرستان نیز برای کسب هفت کرسی در شورای شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، از ۴۶ هزار و ۱۵۹ رای صحیح ماخوذه به ترتیب امیر احمدی فرد با ۱۳ هزار و ۴۷۷ رای، شعبان جعفری ۱۱ هزار و ۱۸ رای، بهمن زنجانخواه ۱۰ هزار و ۲۰۹ رای، ابراهیم برف چالانی ۹ هزار و ۴۴۹ رای، هادی حیدری ۹ هزار و ۴۰۱ رای، مه سیما نصیری ۹ هزار و سه رای و یاسر کریم بخش با هفت هزار و ۸۰۴ رای بعنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بندرانزلی از سوی مردم انتخاب شدند.
مومنی زاده ادامه داد: تهمتن وکیل منفرد با هفت هزار و ۵۱۸ رای، سید ابراهیم مرتضوی با هفت هزار و ۴۳ رای، شهرام نواری با شش هزار و ۹۴۱ رای، علی سفیدروح با شش هزار و ۹۲۲ رای و محمدرضا بدیعی فر با شش هزار و ۹۱۷ رای ماخوذه از سوی مردم به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر بندرانزلی انتخاب شدند.
وی افزود: کل آرای ماخوذه از صندوق های شعب اخذ رای در این شهرستان ۴۹ هزار و ۸۹۱ رای بود.
بندرانزلی با دو بخش، دو دهستان و ۲۸ روستا ، در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و بر اساس اعلام ستاد انتخابات این شهرستان ۱۰۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

Share