قائم مقام شورای اصلاح طلبان گیلان

اصلاح طلبان گیلان برای انتخابات شورای شهر رشت تنها یک لیست ۱۱ نفره دارند

راستی با ذکر این نکته که لیست ۱۱ نفره اصلاح طلبان از هفته گذشته طی جلسات مختلف اعلام و به طور رسمی منتشر شد گفت:سوء استفاده از محبوبیت جریان «اصلاحات» و عنوان «امید» از سوی افراد و گروهای غیر اصلاح طلب محکوم است و پیگیری حقوقی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسحاق راستی قائم شورای اصلاح طلبان استان گیلان با انتقاد از بداخلاقی های گسترده در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر از انتشار لیست جعلی به نام «لیست امید اصلاح طلبان گیلان» (اصلاح طلبان استان گیلان اولیه) به شدت انتقاد کرد و آن را بی اخلاقی و سوء استفاده محض از محبوبیت یک جریان اعلام کرد.

راستی با ذکر این نکته که لیست ۱۱ نفره اصلاح طلبان از هفته گذشته طی جلسات مختلف اعلام و به طور رسمی منتشر شد گفت:سوء استفاده از محبوبیت جریان «اصلاحات» و عنوان «امید» از سوی افراد و گروهای غیر اصلاح طلب محکوم است و پیگیری حقوقی می شود.

راستی با تاکید بر این که می توان ریشه ی افرادی که این لیست را منتشر کرده اند شناسایی کرد گفت: پشت این لیست جریانی است که خواهان تغییرات واقعی در شهر نیست.

قایم شورای اصلاح طلبان استان گیلان با ذکر این نکته که حضور۱۱ نفره اصلاح طلبان در لیست براساس سازوکارهای خاص بوده گفت:روشن نیست بر چه اساسی افرادی که هیچگونه سابقه حزبی ندارند و مثلا در انتخابات گذشته شوراها در لیست اصولگراها قرار داشتند حالا به جریان اصلاح طلب علاقه مند شده اند و طبیعی است که این افراد هرگز جایی در لیست واقعی اصلاحات ندشاته باشند.

قایم شورای اصلاح طلبان استان گیلان از ۵ اصلاح طلبی که نامشان در لیست جعلی مورد اشاره وجود دارد خواست صراحتا برای جلوگیری از تشتت و اختلاف در کار تشکیلاتی از حضور در این لیست تبری بجویند.

قایم شورای اصلاح طلبان استان گیلان با اشاره به نام ۱۱ کاندیدای مورد حمایت لیست امید گفت: همانطور که هفته گذشته اعلام کردیم شورای اصلاح‌طلبان گیلان این نفرات را برای حضور در لیست امید اصلاح طلبان به صورت رسمی اعلام کرد و هر لیست دیگری تحت عنوان امید و اصلاح طلبان غیر قانونی و سوء استفاده است.۱۱ نفر لیست اصلاح طلبان شورای شهر رشت به این شرح است:

۱- احمد رمضانپور

۲- عبدالرضا بی آزار

۳- اسماعیل عبداللهی

۴- فرهام زاهد

۵- عبدالرضا ابراهیمی

۶-مازیار صیادی

۷-بهراد ذاکری

۸-محمد کهنسال

۹-عماد ولی زاده

۱۰-حسن رجیون

۱۱-اسماعیل حاجی پور

Share