رئیس ستاد انتخابات گیلان

احمدی پور: حضور در انتخابات به ساعت های پایانی موکول نشود

انتظار می رود مردم هرچه سریعتر در پای صندوق های رأی حاضر شده و حضور در انتخابات را به ساعت های پایانی موکول نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: مردم و هم استانی ها، حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات را به ساعت های پایانی موکول نکنند.
محمد احمدی پور اظهار کرد: از ساعات آغازین برگزاری انتخابات تاکنون، مردم با حضور در صف های طولانی، مشارکت چشمگیری در انتخابات و پای صندوق های رای داشته اند.
وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۵ نفر واجد شرایط رأی دادن در استان افزود: انتظار می رود مردم هرچه سریعتر در پای صندوق های رأی حاضر شده و حضور در انتخابات را به ساعت های پایانی موکول نکنند.
احمدی پور خاطرنشان کرد: قطعا حضور در انتخابات ریاست جمهوری برای مشارکت در تصمیم گیری های کلان و ملی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بیانگر مشارکت مردم در تصمیم گیری های محلی و استانی است.
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در پنج شهر گیلان افزود: مردم برای سهولت و تسریع در انجام انتخابات الکترونیکی ، کد نامزدهای انتخاباتی را یادداشت کرده تا زمان کمتری برای انجام فرایند انتخابات صرف شود.
احمدی پور تاکید کرد : در انتخابات ریاست جمهوری نام نامزدهای انتخاباتی مورد نظر رای دهندگان، به صورت کامل نوشته شود.
وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای امنیت در برگزاری انتخابات انجام شده و هیچ گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.
احمدی پور با اشاره به اتخاذ تدابیر قانونی لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلفات انتخاباتی در شعبه های اخذ رای اظهار کرد: تخلفاتی نظیر خرید و فروش رأی در شأن ملت شریف ایران نیست و مردم گیلان نیز بسیار با فرهنگ تر از آن هستند که به سراغ خرید آراء بروند .

Share