مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور؛

۷۰۰ واحد نانوایی در گیلان طی تعطیلات نوروزی فعالیت می کنند

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور گفت: ۷۰۰ واحد نانوایی در گیلان، در ایام تعطیلات نوروزی خدمات به مردم و مسافران استان ارائه می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رمضان کامران پی روز گفت: تمامی واحدهای نانوایی اعم از کشیک و آزادپز بدون محدودیت زمان پخت، نان مصرفی شهروندان و مسافران نوروزی را طی ایام تعطیلات نوروزی تامین خواهند کرد.

کامران پی یادآور شد: کشیک های نانوایی ها در مسیرهای اصلی و در محدوده های پرتردد در معرض دید شهروندان و مسافران و با توجه به پراکندگی جمعیت پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمبودی برای تامین آرد نانوایی ها وجود ندارد و به طور مستمر وضعیت آرد نانوایی ها رصد می شود و در صورت گزارش هرگونه کمبود، بلافاصله آرد مورد نیاز تامین می شود.

کامران پی گفت: شهروندان و مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلفی در واحدهای نانوایی، با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان واحد رسیدگی به شکایات تماس بگیرند.

سه هزار و ۷۰۰ واحد نانوایی در استان گیلان فعایت می کنند که ۶۵ درصد این نانوایی ها، نان بربری و ۳۵ درصد لواش، سنگگ و تافتون پخت می کنند.

منطقه هفت شرکت غله و خدمات بازرگانی شامل استان های گیلان، اردبیل و قزوین است.

Share