فرماندار شفت در نشست کمیته انتخابات

نباید نقد منصفانه در فضای مجازی جای خود را به تهمت، تخریب و افترا بدهد

محسنی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره توجه و اهمیت فضای مجازی به ویژه در انتخابات پیش رو اشاره و اذعان داشت: نباید نقد منصفانه در فضای مجازی جای خود را به تهمت ، تخریب و افترا بدهد و بایستی از این فضا برای تامین منافع ملی کشور استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه کمیته امنیت انتخابات با حضور مدیر کل اداره اطلاعات استان گیلان و عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان شفت برگزار شد.

فرماندار شفت در این جلسه که صبح امروز در سالن میرزای شفتی فرمانداری شفت برگزار شد گفت: انتخابات تضمین کننده امنیت ملی و تامین کننده منافع ملی است.

وی با تبریک ایام فرخنده ماه رجب و میلاد امام علی (ع)، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبشهت ماه سال جاری را یکی از رخداد های مهم کشور برشمرد و افزود : همزمانی این دو انتخابات بر اهمیت آن افزوده است.

محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه ۶۵۶ نفر در انتخابات شورهای شهر و روستا در شفت ثبت نام کرده اند افزود: مراحل بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت را باید دستاوردهای نظام تلقی کرد افزود: خدمات دولت ، خدمات نظام محسوب می شود.

فرماندار شفت با اشاره به تعامل سازنده کشورمان با جامعه جهانی آن را یکی از دستاورهای برجام برشمرد و افزود: کاهش نرخ تورم ۴۰ درصدی به ۸ درصد و افزایش رشد اقتصادی کشور از منفی ۶ درصد به ۷ درصد از دیگر اقدامات انجام شده دولت در طول سالهای اخیر بوده است.

وی بیمه ۱۵ میلیونی مردم و اجرای طرح تحول نظام سلامت گام بلندی در راستای خدمات بهداشتی و درمانی دانست و تصریح کرد : ایجاد ۷۵۰ هزار شغل پایدار، اعطای تسهیلات بانکی به ۲۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی و افزایش تولید نفت از ۸۰۰ هزار بشکه به بیش از ۳ میلیون بشکه در روز از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه بسته شدن پرونده ایران در شورای امنیت سازمان ملل سبب شکست پروژه ایران هراسی شد افزود: ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی در مدت ۳.۵ سال بوده است.

وی افزود: هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر هوشمندانه دکتر روحانی، اهتمام، مجاهدت و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) سبب برقراری امنیت پایدار در کشور گردیده است.

فرماندار شفت با اشاره به وجود انسجام و فضای همدلی و تشریک مساعی اعضای محترم شورای تامین این شهرستان در برقراری امنیت تصریح کرد : از اهتمام و نگاه دلسوزانه اعضای شورای تامین و ریاست دادگستری استان و شهرستان قدردانی به عمل آورد.

محسنی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره توجه و اهمیت فضای مجازی به ویژه در انتخابات پیش رو اشاره و اذعان داشت: نباید نقد منصفانه در فضای مجازی جای خود را به تهمت ، تخریب و افترا بدهد و بایستی از این فضا برای تامین منافع ملی کشور استفاده کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه امنیت، سلامت، رقابت و حضور حداکثری از ارکان برگزاری انتخابات است افزود: حضور حداکثری در انتخاباتی پرشور پاسخی به یاوه گویی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که سعی دارند با ایجاد فضای یاس و ناامیدی ملت ایران را نسبت به آرمان های امام راحل و شهدا دلسرد نمایند.

وی در پایان افزود: تمام ساز و کار مناسب جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان شفت فراهم گردیده است.

فضای مجازی باید مدیریت شود

 مدیرکل اطلاعات استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اخلال در امنیت کشور مهمترین اولویت دشمنان کشورمان است افزود: تشکیلات اطلاعاتی ایران توانسته با کمک برادارن سپاه و همکاری مراجع قضایی ، انتظامی و مرزبانان امینت کشور را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه گروه ها و تشکل های دارای مجوز در کشور را مورد حمایت قرار داده و زمینه را برای فعالیت آنان فراهم خواهیم کرد افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین احزاب ، سران قوا و مسوولین کشور هستند.

 مدیرکل اطلاعات استان گیلان در پایان با اشاره به گسترش فضای مجازی و تاثیر آن در انتخابات افزود: فضای مجازی می تواند سبب شفاف سازی در امور شود اما از سوی دیگر می تواند اسباب تهمت و افترا را فراهم کند که باید مدیریت و مراقبت شود.

Share