در آخرین روز ثبت نام

نامزدی با مدرک زیردیپلم:رقیبم روحانی است | پسر ۱۷ ساله با ۱۰میلیون رای آمد

درب وزارت کشور برای آخرین روز به روی داوطلبان ریاست جمهوری باز شد. پرویز خیرخواه با مدریک زیردیپلم و ۷۱ساله هم پشت میز ثبت نام نشست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبر آنلاین، ستاد انتخابات که طی روزهای گذشته در تصرف کاندیدانماها قرار داشت از روز گذشته میزبان سیاسیونی از چپ و راست شده است.

در همین راستا صبح امروز و در دقایق اولیه، خلیلیان وزیر جهادکشاورزی دولت دهم به وزارت کشور آمد تا نامزد ریاست جمهوری شود. وی گفت: هدفم بهبود وضعیت اقتصادی به ویژه اشتغال و تولید با توجه به تجربه وزارتی که دارم است. رقیب جدی ام تفکر فساد پرور است.

وی می گوید برای کاندیداتوری با احمدی نژاد هماهنگ نکردم. شعار دولتم خدمت صادقانه و تشکیل دولت صادق ملت است.

ناشناس ها هم امروز صبح آمده بودند. محمدهاونگی، پسر بیرجندی،۱۷ ساله هم می گوید: هدفم پیشرفت و رفع بیکاری وایجاداشتغال‌زایی است. برنامه ام را تشریح کنم حداقل ۱۰ میلیون رأی دارم. وی پیش بینی ۶۰%میزان مشارکت را دارد و می گوید رقیب جدی برای خودم متصور نیستم. کابینه ام را بعد از تأیید صلاحیت اعلام خواهم کرد.

پرویز خیرخواه با مدریک زیردیپلم و ۷۱ساله هم پشت میز ثبت نام نشست. وی می گوید هدفم بهبود کشاورزی، یک میلیون رأی دارم. رقیب جدی ام روحانی است، کابینه را بعد از تأیید صلاحیت میچینم. مشارکت مردم حداقل ۳۰ میلیون نفر خواهد بود. رنگ انتخاباتی ام سفید است.

Share