حرفهای بودار نامزد ۵ زنه انتخابات ریاست جمهوری

اگر رییس جمهور شود از هرگونه محوله تریاک به کشور جلوگیری نخواهد کرد چراکه تریاک داروست و شرع مقدس ان را ممنوع نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شد که یک نامزد حرف های بودار زد.

وی متولد ۱۳۳۷ به ما گفت که اگر رییس جمهور شود از هرگونه محوله تریاک به کشور جلوگیری نخواهد کرد چراکه تریاک داروست و شرع مقدس ان را ممنوع نکرده است.

ناصر فوقانی که ۵ همسر دارد همچنین به ما می گوید که اگر تریاک ازاد شود دیگر هروئین و سایر مواد وجود نخواهد داشت.

البته این نامزد انتخابات گفت که پس از رییس جمهور شدن به مسئله اعدام هم پایان می دهد.

این نامزد انتخابات به مسئله قاچاق در کشور انتقاد کرد و گفت: ما چیزی به اسم قاچاق در روایات نداریم و برخی از این مسئله برای خودشان دکان درست کرده اند و بنده بعد از اینکه رییس جمهور شدم جلوی این مسئله می ایستم.

وی همچنین به ما گفت:رئیس جمهور شوم روحانی را معاون اولم و جهانگیری را معاون دوم خود می‌کنم.

این نامزد انتخابات درباره جریان سیاسی اش بیان داشت: حزب من حزب الله و در حقیقت ما در خدمت خلق الله هستیم.

ناصر البته نظر متفاوتی درباره دشمنان کشور داشت و گفت: ما دشمن را دوست نمی‌داریم، اما به ان هم بی احترامی نمی‌کنیم.

این نامزد انتخابات در ادامه در پاسخ به سوال ما درباره اینکه گفته شده شما ۵ همسر دارید آیا با وجود ۵ همسر فکر می‌کنید از جامعه زنان رای لازم را کسب کنید و یا خیر؟ گفت: من می‌خواهم بودجه‌های کلان نظامی را خرج خانواده کنند. شما چه کار دارید من چند همسر دارم. اگر بگوییم چند همسر دارم شاید همسران من ناراحت شوند و شب کتکم بزنند.

ناصر فوقانی البته زمانی که حرف می‌زد دستانش را حرکت می‌داد و این خود باعث شده بود تا حنایی که روی انگشتان دستش بود دور از چشم خبرنگاران نماند.

Share