عباسی مطرح کرد

تولید چای ۶۰ درصد افزایش پیدا کرد|در زمینه استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی خلاء وجود دارد

عباسی با بیان اینکه در زمینه استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی در گیلان خلاء وجود دارد یادآور شد: گیلان در روزهای سفر جمعیتی ۴ و ۵ میلیونی را دارا است و تولید زباله افزایش پیدا میکند و قادر نیستیم این زباله ها را بازیافت یا کمپوست کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در جلسه اقتصاد مقاومتی گیلان گفت: گیلان از استانهای پرتراکم است و این استان دارای مزیت ها و کاستی هایی است.

عباسی افزود: در بخش کشاورزی و شبکه های آب رسانی سد سپیدرود دارای قدمت ۵۰ ساله است و نمی‏‌تواند پاسخگوی مزارع این استان باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش چای اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: هنوز در این بخش میتوان کارهای موثری انجام داد. با نوسازی کارخانه های چای می‎توانیم کیفیت خوبی را از چای تولید شده بدست اوریم.

نماینده مردم رودسر و املش اقتصاد مقاومتی را تقویت داشته ها دانست و گفت: اکنون تولید چای ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است و باید کشاورزی را حفظ کنیم و ازصید و صیادی که بسیار مظلوم واقع شده است حراست کنیم.

عباسی با بیان اینکه در زمینه استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی در گیلان خلاء وجود دارد یادآور شد: گیلان در روزهای سفر جمعیتی ۴ و ۵ میلیونی را دارا است و تولید زباله افزایش پیدا میکند و قادر نیستیم این زباله ها را بازیافت یا کمپوست کنیم.

وی افزود: گیلان دارای موقعیت و ویژگی های خوبی است اما در لایه های درونی فقر اقتصادی و خلا هایی را روبرو است بنابراین باید زیرساختهای آن توجه شود.

Share