فرماندار شهرستان تالش در آخرین نشست خبری سال 95

انعکاس اقدامات دولت با نگاه منصفانه صورت گیرد | ایجاد امید در دل ملت یک ضرورت است

مهدوی با تاکید بر موضوع انتخابات گفت: انتخابات بار دیگر پر شور خواهد بود و حضور گسترده مردم قدرت ملی و امنیت کشور را تضمین می کند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۵ گفت: سال جدید با میلاد حضرت زهرا (س) و برگزاری انتخابات شور و نشاط سیاسی را در پیش داریم که نقش رسانه های جمعی و مطبوعات در آن به خوبی مشخص است.

فرماندار تالش وجود رسانه های منتقد را عزیز و پر برکت خواند و گفت: باید با رعایت اصول مطبوعاتی کاری کنیم تا فضای عمومی جامعه به سمت آرامش پیش برود.

وی اضافه کرد: انتقاد و انعکاس دیدگاه های مردم از رسالتهای مطبوعات است که مدیران را در انجام وظایف یاری می کند.

مهدوی در ادامه کارنامه دولت را در سال ۹۵ را پربار بیان کرد و در همین مورد تصریح کرد: داشتن نگاه روشن و اعتدال، برکات کار دولت در مذاکرات هسته ای و برجام را مشخص خواهد کرد.

وی وفاق اجتماعی و احیای حقوق شهروندی را حاصل کار دولت عنوان کرد که مخالفان و موافقان نظرات خود را ارایه می دهند.

فرماندار تالش همچنین همبستگی و همدلی جریانهای سیاسی در کشور و ایجاد هم افزایی سازمانهای امنیتی و نظامی را نتیجه گسترش روابط بین المللی و برجام توصیف کرد و افزود: این کار موجب احساس امنیت موجود در کشور شده است.

این مسوول، ایران را کشوری امن خواند که از تمام کشورهای اطراف که روزی جزیره امن گردشگران بودند یک سرو گردن بالاتر است در حالی که بیشترین دشمنی ها با کشور ایران صورت گرفته است.

مهدوی رشد سرمایه گذاری خارجی را ناشی از همین احساس امنیت و حسن روابط خارجی خواند.

وی مهار گرانی ۴۵ درصدی ابتدای کار دولت، جلوگیری از التهاب بازار و ایجاد آرامش شرایط اقتصادی، ایجاد طرح سلامت در شهرها و روستاها را از نتایج مثبت فعالیت دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

 مهدوی در ادامه خودکفایی در تولید گندم با وجود کم آبی، راهبردهای علمی و عملی اقتصاد مقاومتی، تشکیل کارگروه های احیای صنایع مشکل دار با حل موانع تولید را از دیگر اقدامات دوران کاری دولت حسن روحانی خواند.

فرماندار تالش برنامه ریزی برای راه اندازی یک هزار و ۸۵۵ مجوز کسب و کار را از تلاشهای صادقانه کابینه دکتر روحانی بیان کرد.

وی احیای مجدد سازمان برنامه و بودجه را کار بزرگ دولت توصیف کرد که نبود آن یک خلا بزرگ در برنامه ریزی کشور ایجاد کرده بود.

مهدوی تکمیل ۸ هزار واحد صنعتی نیمه تمام، خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند چای ، برنج و گندم، احیای آبخیزداری، طرح تجهیز کشاورزی، افزیش تولید نفت، گاز و ارتقای نزخ رشد از منفی به مثبت ۵ را از نتایج زحمات دولت تدبیر و امید بیان کرد.

فرماندار شهرستان تالش رتبه ویژه کسب و کار استان گیلان در سطح کشور را یادآور شد و افزود: فعالیتهای دولت در واقع فعالیت حاکمیت جمهوری اسلامی است و انعکاس آن باید با نگاه منصفانه صورت گیرد.

 مهدوی با تاکید بر موضوع انتخابات گفت: انتخابات بار دیگر پر شور خواهد بود و حضور گسترده مردم قدرت ملی و امنیت کشور را تضمین می کند. ایجاد امید در دل ملت و منطبق با واقعیات اجتماعی یک ضرورت است چرا که آینده متعلق به ملت  رو به توسعه ایران است.

 

Share