در لیگ دسته دوم

پیروزی داماش گیلان مقابل شهرداری فومن با هتریک امین متوسل زاده

یدار تیم های داماش گیلان و شهرداری فومن در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با پیروزی پر گل داماش به پایان رسید.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری فومن در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با پیروزی پر گل داماش به پایان رسید.

دو تیم گیلانی داماش و شهرداری فومن در حالی امروز رو به روی یکدیگر قرار گرفتند که جایگاه میانی استادیوم عضدی همچنان به دلیل تعمیرات بسته بود.

اشکان توانا، محمد همرنگ، آرمین منفردوست،کنعان طاهرنژاد، حسین نظیری،محمد مختاری، مجید هوتن، علیرضا صبوری،محمد غلامی، امین متوسل زاده و حامد اکبری پور یازده مرد اصلی این میدان برای داماش بودند.

حامد راست روان، سعید دلاور ، مهیار نازی پور، علیرضا رمضانی، سامان فرزام پور، مجتبی رستمی، محمدطالبی، محسن رحیمی، سید علی یحیی زاده، نیما پاکدل و حسن اشجاری نیز یازده بازیکن اصلی شهرداری فومن بودند.

در این بازی چندین اتش نشان به عنوان مهمان در جایگاه ویژه حضور یافتند.

در نیمه اول توپ و میدان در دست داماشی ها بود و بازیکنان این تیم موقعیت های خطرناکی را روی دروازه فومنی ها رقم زدند و یک گل آنها توسط داور آفساید اعلام شد.

از نکات جالب این دیدار تعویض نیمکت تیم های میزبان و مهمان است که احتمالا در دربی سپیدرود – ملوان نیز شاهد آنخواهیم بود.

نیمه اول با تساوی بدون گل پایان می‎یابد و بازی در نیمه دوم نیز با حملات داماشی ها پیگیری می شود و موقعیت ها برای این تیم یکی پس از دیگری از بین می رود.

حسین کعبی و هادی تامینی از بازیکنان تیم سپیدرود رشت نیز از جایگاه ویژه نظاره گر بازی هستند.

وقت کشی های مدام بازیکنان شهرداری فومن باعث اعتراض شدید هواداران و هادی طباطبایی شد اما در دقیقه ۷۰ امین متوسل زاده نخستین گل داماش را به ثمر رساند.

این گل با حرکت زیبای علیرضا صبوری در داخل محوطه جریمه و ضربه امین متوسل زاده به ثمر رسید.

برای داماش در دقیقه ۷۷ امین متوسل زاده بار دیگر گل زنی کرد. این گل روی سانتر زیبای داماشی ها از جناح راست به ثمر رسید.

متوسل زاده پس از گل به سمت تماشاگران فومنی رفت اما به سرعت متوجه اشتباه خود شد و از تماشاگران و نیمکت دخیره شهرداری فومن عذرخواهی کرد.

در دقیقه ۸۲ بازی امین متوسل زاده روی دفع ناقص دروازبان در مهار شوت هادی سهرابی گل سوم داماش را به ثمر رساند و هتریک کرد.

در پایان بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

Share