با حضور پرشور تماشاگران

پا قدم سید خیر بود؛ چوکا میهمان را گلباران کرد+تصاویر

چوکای تالش در هفته سوم لیگ دسته سوم کشور عصر روز جمعه به مصاف تیم ملی پوشان تبریز رفت و با پیروزی پرگل از میدان خارج شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چوکای تالش در هفته سوم لیگ دسته سوم کشور عصر روز جمعه به مصاف تیم ملی پوشان تبریز رفت و با پیروزی از میدان خارج شد.

چوکا که ۲ بازی خود را بدون نتیجه پشت سرگذاشته بود با انگیزه ای مضاعف وارد میدان شد. در این دیدار آرمین آقاجانی، بهنام نصیری، حمید محمدی، سعید حضرتی، مبین رحیمی، صابر احمدی پور، یاور پورنامدار، پوریا شوریده، رضا بهرامپور، محمد امین کاویانی، و امین انصاری ۱۱ بازیکن چوکا سبزپوش اصغر رسول زاده در مقابل قرمز پوشان تبریزی بودند.

در این دیدار چوکا ابتدا با ضربه رضا بهرامپور در دقیقه ۷ بازی به گل رسید و حملات حریف شدت گرفت. گل دوم چوکا نیز در حالی به ثمر نشست که عقربه های ساعت دقیقه ۱۷ بازی را نشان میداد. امین انصاری با این گل خیال رسول زاده را در نیمه اول بازی آسوده کرد.

مبین رحیمی اولین بازیکن تعویضی چوکا بود که به علت مصدومیت بازی را ترک کرد و جای خود را به سیامک مرتمی داد.

آغاز نیمه دوم حملات ۲ تیم را در پی داشت که این بار بخت با چوکا یار بود و یک ضربه پنالتی در دقیقه ۵۵ بازی بدست آمد. یاور پورنامدار پشت توپ قرار گرفت و گل سوم چوکا به ثمر نشست.

دقیقه ۶۸ بازی فرا رسید و در دومین تعویض زننده سومین گل چوکا جای خود را به یار شماره ۵ این تیم ایرج کاظمی داد.

به گزارش دیارمیرزا فشار ملی پوشان در تمام دقایق برای رسیدن به گل ادامه داشت و یک خطا موجب به دست آمدن یک ضربه پنالتی در دقیقه ۷۰ شد که آرمین آقاجانی سنگربان میزبان آن را مهار کرد.

رسول زاده دست به سومین تعویض خود زد و در دقیقه ۷۹ محمد امین کاویانی را از زمین بیرون کشید و امید شیریان جای او را در زمین بازی گرفت. ضد حملات ۲ تیم همچنان خطرناک بود و در نهایت بازی در دقیقه ۹۳ با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

روز سرد و بارش پراکنده باران نتوانست تماشاگران را از حمایت تیم خود باز دارد تا چوکا همچنان در دست سوم هم با تماشاگر وارد رقابتها شود.

چوکا پس از این برد با ۲ باخت، ۴ گل زده و ۳ گل خورده، ۳ امتیاز دارد که در میانه جدول رده بندی رقابتها جای می گیرد.

سید عیسی مهدوی میهمان ویژه این بازی بود و به نظر می رسد پا قدم او برای چوکا خیر بود.

Share