امام جمعه موقت رشت

هیچکس نتوانست بین رفاقت آیت الله هاشمی و رهبر معظم انقلاب تفرقه ایجاد کند

عبدالله زاده پاشاکی همچنین با بیان اینکه هیچکس نتوانست بین رفاقت آیت الله هاشمی و رهبر معظم انقلاب تفرقه ایجاد کند ادامه داد: آیت الله هاشمی سابقه طولانی رفاقت با رهبر معظم انقلاب داشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه موقت رشت در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه باید در قرآن تدبر کنیم، اظهار داشت: چه بسیار کسانی که قرآن می خوانند اما قرآن آنها را لعنت می کند.

وی افزود: قرآن را در سر سفره عقده به عروسی بدحجاب می دهند که این موضوع نشان دهنده عدم تدبر در قرآن است.

خطیب جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه باید سبک زندگی پیامبران و ائمه را در دستور کار خود قرار دهیم به ذکر داستان هایی در خصوص ارادت پیامبران به خداوند متعال پرداخت.

وی گفتن عبارت هایی همچون ان شاءالله را توجه به مشیت و خواست خدا دانست و تصریح کرد: جمله ان شاءالله فقط برای ادب نیست بلکه باید بدانیم هیچ چیز را از خود نداریم و مستقل به ذات فقط خداست و ما ممکن الوجود هستیم.

امام جمعه موقت رشت ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی اظهار داشت: اگر بخواهیم از آیت الله هاشمی تجلیلی کنیم بهترین تجلیل پیام مقام معظم رهبری به خانواده ایشان بود.

وی افزود: در این پیام به رفاقت رهبر معظم انقلاب، هوش وافر آیت الله هاشمی، تحمل مشکلات بسیار در راه انقلاب اشاره شده است.

عبدالله زاده پاشاکی همچنین با بیان اینکه هیچکس نتوانست بین رفاقت آیت الله هاشمی و رهبر معظم انقلاب تفرقه ایجاد کند ادامه داد: آیت الله هاشمی سابقه طولانی رفاقت با رهبر معظم انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: در زمان حیات و پس رحلت آیت الله هاشمی دشمنان قصد تفرقه افکنی بودند اما مدیریت ولی فقیه آن قدر خوب بود که نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

خطیب جمعه رشت اظهار کرد: اختلاف نظری در همه جا وجود دارد اما این موضوع به معنی دشمنی نیست.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم رحلت آیت الله اظهار کرد: قدردانی مردم از مسوولین، پیرو ولایت فقیه بودن و عدم دشمنی با یکدیگر به دلیل اختلاف نظری پیام این حضور پرشور بود.

عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به حماسه ششم بهمن مردم آمل، اظهار کرد: پیروزی با کسانی است که با خداوند هستند.

وی با اشاره به هشت هزار شهید استان گیلان و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: دشمنان می گویند مردم پشت نظام نیستند که مردم در فتنه ۸۸ نشان دادند وقتی پای دین و انقلاب به میان آمد خون مردم به جوش آمد و حماسه نهم دی را آفریدند.

خطیب جمعه موقت رشت افزود: دشمن شناسی مردم در فتنه ۸۸ باعث گردید که رهبر معظم انقلاب فرمودند حماسه نهم دی ما از جنس حماسه ۱۹ دی مردم قم بود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: علی رغم تلاش های دشمنان ببینید که امنیت در کشور ما موج می زند اما خارج از مرزهای ما ناامنی است.

امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: جوانان اگر حوصله تاریخ خواندن را ندارند سریال معمای شاه را ببینند و مشاهده کنند که چه جنایت هایی اتفاق می افتاد.

عبدالله زاده با بیان اینکه اتفاقی در کهریزک افتاد رهبر انقلاب دستور پیگیری دادند و دادستان عزل شد، اظهار داشت: در زمان شاه جنایت های زیادی در زندان رخ می داد.

وی با اشاره به اینکه هر فرد بی سوادی امروزه در خصوص کشور و رهبری به صورت آزادانه حرف می زنند، اظهار کرد: در کشوری هستیم که رهبر آن می گوید اگر عکس من را نیز پاره کردند کاری نکنید.

خطیب جمعه موقت رشت در پایان با اشاره به حادثه پلاسکو تهران، اظهار کرد: بسیاری در تلاش هستند که ما به راحتی زندگی کنیم و امیدواریم روح جان باختگان این حادثه شاد باشد.

Share