همزمان با دهه فجر صورت گرفت

از تمجید مومنی‌زاده و خسته‌بند از یکدیگر تا افتتاح مزرعه پرورش شترمرغ و بوستان روستایی

۷ منزل مسکونی مددجویی با اعتبار ۱۴۰ میلیون در آبکنار، توسعه و اصلاح شبکه آب روستایی ۱۲ پروژه اعتبار ۷میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان همزمان در روستای خمیران، بوستان روستایی اعتبار ۵۰ میلیون تومان رودپشت، مزرعه پرورش شترمرغ مهندس حمید وطن دوست در ابکنار افتتاح شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست فرمانداری انزلی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی روستاهای غرب انزلی اظهار کرد: حسن خسته بند را آدمی سراسر خدمتگزار به مردم و درخدمت مردم دیدم.

میرشمس مومنی زاده اظهار کرد: همانطور که مردم برای ما محترم هستند نماینده مردم در مجلس نیز برای ما محترم است و باید با تعامل، همدلی و همگرایی متقابل در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم از این ظرفیتها استفاده کنیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی همواره به روستاها توجه داشته و برای محرومیت زدایی از روستاها و ارایه خدمات رفاهی و عمرانی تلاش می کنیم. همچنان که برای توسعه شهر گام برمی داریم برای روستاها به تناسب شهرها باید ارزش قایل شد و کار انجام داد.

سرپرست فرمانداری انزلی گفت: نقش روستاها در تامین مواد غذایی بسیار زیاد است و با ارایه خدمات بیشتر و اهمیت قایل شدن به روستاها می توانیم از مهاجرت جوانان به شهرها جلوگیری کنیم.

مومنی زاده یادآور شد: امیدواریم با تلاش همگان فصل جدیدی را در عمران شهری و روستایی انزلی آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: بنده با اینکه یک صومعه سرایی هستم ولی از منافع مردم بندانزلی دفاع می کنم.

راه اندازی تمام واحد های صنعتی خمیران برای ایجاد اشتغال

حسن خسته بند نیز در این مراسم اظهار کرد: خدمتگزار مردم هستیم و باید کاری کنیم که مردم از ما راضی باشند.

نماینده مردم انزلی گفت: از مسوولان خواهش می کنم به شورا و دهیار احترام بگذارند چرا که آنها بازوی فرمانداری هستند.

وی افزود: فرمانداری به این شهر آمده که اهل کار است و امیدوارم درکنار هم برای مردم خدمتگذار خوبی باشیم.

خسته بند اظهار کرد: با توجه به اینکه کوچکترین شهرستان گیلان هستیم براساس شاخص ها کمترین اعتبار را داریم ولی از طرف دیگر با توجه به تجارت اعتبار جذب می شود.

وی گفت: انزلی اولین شهر شمال کشور بود که درسنگاچین برای آن آب شیرین کن نصب شد.

نماینده مردم انزلی اظهار کرد: دغدغه ما در منطقه آبکنار مهاجرت روستاییان است و با ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاران می توان برای جوانان شغل ایجاد کرد و یکی از راه های آن راه اندازی تمام واحد های صنعتی خمیران است.

گفتنی است ۷ منزل مسکونی مددجویی با اعتبار ۱۴۰ میلیون در آبکنار، توسعه و اصلاح شبکه آب روستایی ۱۲ پروژه اعتبار ۷میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان همزمان در روستای خمیران، بوستان روستایی اعتبار ۵۰ میلیون تومان رودپشت، مزرعه پرورش شترمرغ مهندس حمید وطن دوست در ابکنار افتتاح شد.

Share