نیکومنش خواستار استعفای علیرضا قانع شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت قبل از صدور حکم برکناری‌اش استعفا دهد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دست‌های پشت پرده اقدام‌های غیر ارزشی و غیر فرهنگی در رشت باید مشخص شود گفت: مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت آبرومندانه قبل از دریافت حکم برکناری، استعفا دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مظفر نیکومنش‌نودهی با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی دعوت از مدرس رقص و آواز فرانسوی برای حضور در رشت اظهار کرد: دست‌های پشت پرده اقدام‌های غیر ارزشی و غیر فرهنگی در رشت باید مشخص شود و این موضوع واقعاً ناراحت کننده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایرانی‌اسلامی الگوی کامل و جامع است گفت: با حضور جولی دبلیس به بهانه  برپایی کارگاه خلاقیت بازیگری و حرکات مدرن در رشت مخالف هستیم و هنرمندان گیلانی بسیار مجرب‌تر و کاردان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: دعوت از فرد مذکور توهین به ارزش‌ها، اعتقادها و خون شهداست و در قبال حفظ و توسعه ارزش‌های ایرانی‌اسلامی مسؤول هستیم و مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت موظف است به انجام چنین برنامه‌هایی دقت و توجه بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد ولنگاری‌های فرهنگی بر اثر عدم دقت وی در شهر اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری چنین برنامه‌هایی خاطرنشان کرد: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی مدعی است که دعوت از فرد مورد نظر را با مجوز ارشاد گیلان انجام داده و با این اوصاف امیدواریم پاسخ قانع کننده‌ای در این خصوص داده شود.

نیکومنش‌نودهی بیان کرد: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بدون مطرح کردن این موضوع در کمیسیون فرهنگی شورای رشت اقدام مذکور را انجام داده و وی شخصاً باید پاسخگوی اتفاق‌ها باشد و  امیدواریم اقدام‌های این فرد عمدی نبوده باشد.

وی اشتباهات مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی رشت در دعوت از جولی دبلیس را سؤال برانگیز خواند و متذکر شد: کمیسیون فرهنگی شورای رشت باید در این زمینه موضع جدی بگیرد.

نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در زمینه اثرات مخرب فرهنگ غرب تأکید کردند، یادآور شد: چنین اقدام‌هایی در  شرایطی که مستکبران غرب تمام توان خود را برای پایمال کردن باورها و ارزش‌های ایرانی‌اسلامی به‌کار گرفته‌اند آب در آسیاب دشمن ریختن است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهررشت خاطرنشان کرد: مدیری که نسبت به وظایف خود آشنا نیست و با اقدام‌هایش موجب بروز چنین افتضاحی در شهر رشت می‌شود باید آبرومندانه و قبل از صدور حکم برکناری‌اش استعفا دهد.

 

Share