برگزاری همایش «بصیرت، ولایتمداری، در پرتو ولایت» با سخنرانی چمران در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حبیبی در پایان از برگزاری همایش بزرگ «بصیرت، ولایتمداری، در پرتو ولایت» در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۹ دی‌ماه جاری همایش مذکور با سخنرانی مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در محل سالن بانک صادرات برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن حبیبی با اشاره به حماسه ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی ملت ایران اظهار کرد: حضور با شکوه ملت ایران در صحنه موجب خنثی شدن توطئه‌ها شده است.

وی، حضور مردم در صحنه را از خواسته‌های اصلی امام (ره) عنوان کرد و افزود: امام (ره) در انقلاب اسلامی به‌دنبال حضور مردم در صحنه بود زیرا حضور ملت کشور را از خطر دشمن بیمه کرده است.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان داد ملت طرفدار نظام و اسلام هستند، تصریح کرد: دشمنان نباید تصور کنند مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دل‌سرد شدند بلکه باید بدانند ملت آمادگی کامل دارد و تا آخرین نفس در مقابل آنها ایستاده‌ و فداکاری می‌کند.

حبیبی، ملت ایران را دارای بصیرت و آگاهی خواند و بیان کرد: بصیرت از موضوع‌های مهم محسوب می‌شود زیرا ممکن است فردی از موضوع‌ها آگاهی داشته باشد اما بصیرت نداشته باشد.

وی بر داشتن بینش سیاسی تأکید کرد و گفت: مشاهده کردیم برخی از افراد دارای عرفان، علم و فقه در علوم اسلامی بودند اما نتوانستند موضع خوبی در طوفان توطئه بگیرند.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان با اشاره به بصیرت کامل ملت ایران، خاطرنشان کرد: مردم اسلام را به‌درستی شناختند و دارای بینش سیاسی هستند اما آنها که کم آوردند دارای بی‌بصیرتی در حوزه سیاسی و دینی بودند.

حبیبی، خواستار ارتقای بصیرت در تمام زمینه‌ها شد و اظهار کرد: در گذشته دشمن با فتنه سیاسی وارد صحنه شد و فکر کرد با سیاسی‌بازی می‌تواند مردم را نسبت به انقلاب و امام (ره) بیگانه کند و به‌دنبال القای ناکارآمدی دین و جدایی دین از سیاست بود.

وی، ملت ایران را آگاه و با بصیرت خواند و یادآور شد: مردم ایران با حضور عاشورایی در صحنه به استکبار جهانی و توطئه‌گران داخلی «نه» گفتند.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان تصریح کرد: حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده لبیک به رهبری و وفاداری به نظام، آرمان‌های انقلاب و اسلام است.

حبیبی در پایان از برگزاری همایش بزرگ «بصیرت، ولایتمداری، در پرتو ولایت» در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۹ دی‌ماه جاری همایش مذکور با سخنرانی مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در محل سالن بانک صادرات برگزار می‌شود.

Share