در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد

وضعیت بازار ماهی فروشان زیبنده انزلی نیست/ گلایه از تعداد کم جلسات برگزار شده شورا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مه سیما نصیری نیز تعداد جلسات برگزار شده شورای شهر را بسیار کم دانست و گفت: باید ۵ ماه منتظر باشیم تا صحبت کنیم. جامعه ای پیشرفت می کند که در آن نقد باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشتاد و سومین جلسه شورای شهر انزلی با حضور اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، در این جلسه محمدرضا بدیعی فر برای بهروز تشکر مجری انزلیچی که در بستر بیماری است آرزوی سلامتی کرد و گفت: بابت خدمات مناسب شهرداری در هنگام بارش برف قدردانی می کنم زیرا شاهد فعالیت های مناسب و خوبی بودیم.

هوای نفسانی را جایگزین خدمت به مردم کرده اندphoto_2016-12-05_15-48-52

داریوش جلالوندی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به قطع درختان توسط شهرداری انزلی گفت: به واسطه قطع درختان خطرساز در خیابان سی متری برخی افراد به بهانه نقد، شهرداری را تخریبی کردند در حالی که این درختان موجب خسارت جانی و مالی می شوند.

این عضو شورا گفت: برخی به دنبال جوسازی هستند و حتی یک عضو شورا با اینکه می دانست این درختان باید قطع شوند باز شهرداری را در رسانه ها مقصر اعلام می کند.

وی افزود: برخی اعضا کارهای عمرانی و آسفالت خیابان ها را کارهای انتخاباتی می دانند و هوای نفسانی را جایگزین خدمت به مردم کرده اند.

جلالوندی اقدامات شهرداری در خصوص جمع آوری سد معبر را نامناسب ارزیابی کرد و در خصوص المان اصلی شهر اظهار کرد: انزلی را به اسم ملوان و ماهی می شناسند و باید برای بازار ماهی فروشان اقداماتی صورت بگیرد زیرا زیبنده شهر توریستی انزلی نیست.

اداره بندر یک نعمت استphoto_2016-12-05_15-48-58

شهرام نواری نیز در این جلسه با بیان اینکه نباید یاس و نامیدی ایجاد کنیم، اظهار کرد: همانطور که بدی ها گفته می شود خوبی ها هم باید گفته شود.

وی افزود: برخی می گویند طرح اجرا شده در بندر غیر اصولی بوده و باید تخریب بشود که اگر مدرک و دلیل منطقی بیاوردند، ما قبول می کنیم.

این عضو شورا گفت: مردم باید بدانند چه برکاتی انقلاب برای آنها داشته در قبل انقلاب موج شکن یک کیلومتر بود و اکنون بیش از ۳ کیلومتر رسیده است و وجود اداره بنادر نعمتی برای انزلی در مقابله با بیکاری است.

گلایه نصیری از تعداد جلسات برگزار شده شورای شهر

photo_2016-12-05_15-48-36مه سیما نصیری نیز تعداد جلسات برگزار شده شورای شهر را بسیار کم دانست و گفت: باید ۵ ماه منتظر باشیم تا صحبت کنیم. جامعه ای پیشرفت می کند که در آن نقد باشد.

وی افزود: اکثر نقد ها بجا بوده زیرا به اندازه لیاقت مردم کار نکردیم، و باید همدل باشیم تا کارها صورت بگیرد اما هنوز به همدلی نرسیدیم.

نصیری بخش فرهنگی را روح و جان انزلی دانست و گفت: کارهای زیادی در این زمینه صورت نگرفته و باید برای مرحوم عزیز طویلی فیلمی ساخته شود.

وی در پایان گفت: شکل پل ولایت۲ درست نیست و مشکلات زیادی دارد و هم اکنون شکل اس انگلیسی پیدا کرده است!

بدیعی فر مانع نطق احمدی فرد شدphoto_2016-12-05_15-49-01

گفتنی است نصیری یک دقیقه از وقت نطق پیش از دستور خود را به احمدی فرد اختصاص داد که ریاست شورا اجازه این کار را ندادند و این اقدام بدیعی فر با واکنش تند احمدی فرد همراه بود و با اشاره به بند قانونی به بدیعی فر گفت: شما قانون گذار نیستید و نمی‌توانید حقوق اعضای شورا را تضییع کنید. هر عضو شورا بر طبق آیین نامه داخلی میتواند تمام یا قسمتی از وقت خود را در اختیار عضو دیگری قرار دهد.

احمدی فرد اظهار کرد: انتقادهای اعضای شورا از عملکرد شهرداری را شما نباید پاسخگو باشید، شما رئیس شورا هستید یا شهردار ؟ اقدام شما بعنوان رئیس شورا را در خصوص عدم اجازه به بنده برای نطق را خلاف وظایفتان می دانم و حتما از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

Share