کارگرنیا در گفتگو با دیارمیرزا

۱۵ آبان ماه پروژه زیرگذر شهید رجایی به بهره برداری می‌رسد/روند پروژه جمع آوری آبهای سطحی تسریع می‌یابد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو شورای شهر رشت در خصوص زمان افتتاح پروژه گفت: این نوید را به مردم می‎دهیم که ۱۵ آبان ماه پروژه زیرگذر شهید رجایی به طور کامل به بهره برداری برسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین واثق کارگرنیا در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص زیر گذر شهید رجایی گفت: در حال حاضر روگذر آن آماده بهره برداری است و برای بهره برداری کامل موانع خاصی وجود ندارد و فقط شرایط جوی و نزولات آسمانی روند بهره برداری کامل از پروژه را کند کرده است.۰۱۶kargarnia

عضو شورای شهر رشت در خصوص زمان افتتاح پروژه گفت: این نوید را به مردم می‎دهیم که ۱۵ آبان ماه پروژه زیرگذر شهید رجایی به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی در مورد جمع آوری آبهای سطحی در سطح شهر رشت، اظهار داشت: این پروژه برای رفاه حال شهروندان است اما اجرای آن برای شهروندان مزاحمت هایی را ایجاد کرده است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه برای رسیدن به آرامش در شهر رشت در زمان بارندگی نیاز به صبوری مردم فهیم شهر رشت داریم گفت:  تمام تلاش ما این است که پیمانکارها طوری عمل کنند که مردم در انجام کار روزانه با مشکلی مواجه نشوند.

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: در حال حاضر جمع آوری آب های سطحی در خیابان مطهری و صیقلان آغاز شده است. صیقلان از میدانهای مهم شهر رشت و پرتردد است و ذاتا دارای بار ترافیکی سنگینی می باشد که در همین رابطه جلسه ای با رئیس شورای شهر رشت، جمشیدپور معاون حمل و نقل شهرداری و سزهنگ رمضانی رئیس پلیس راهور شهرستان رشت انجام دادیم تا تدابیر بیشتری برای هدایت این پروژه و عملی شدن این در فاصله زمانی کوتاه انجام شود.

کارگرنیا با بیان اینکه ۱۳ نقطه شهر رشت دارای معضل جمع آوری آبهای سطحی هستند، اظهار کرد: سعی بر این داریم تا دستگاه های مکانیکی مورد نیاز در فاصله زمانی کوتاه به کارگران برسانیم تا روند پروژه تسریع یابد.

tel final1

Share