انتقاد آیت الله قربانی از عزل مدیران شایسته

چون انتخابات در پیش است نباید مدیران را یک دست کرد/ سراوان بعنوان پیشانی استان نباید در چنین وضعیتی باشد/ قهر و تهر، داد و فریاد را در تهران بکنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله قربانی گفت : من این مطلب را از گوشه و کنار استنباط می کنم که می خواهند مدیران را یک دست کنند که این کار غلطی هست، ما باید فرزندان صالح خودمان را ولو با افکار مختلف به کار مدیریتی بگماریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه گفت: نظام ما، نظام شایسته سالاری است، چون انتخابات در پیش است نباید مدیران را قتل عام کنیم و مدیران شایسته را برداریم و برخی دیگر را ولو غیر شایسته و یا غیر بومی را جایگزین نماییم.photo_2016-10-24_10-04-31

سفیر سبز نوشت: آیت الله زین العابدین قربانی در جلسه مجمع نمایندگان که در بیت تشکیل شده بود، گفت: با توجه به وقت اندک در این جلسه به چند تذکر کوتاه بسنده می کنم و بقیه را در یک جلسه ای که ان شاء الله در آینده نزدیک با حضور شما نمایندگان محترم ، آقای استاندار و آقای نوبخت تشکیل خواهید داد بیان خواهم کرد .

وی گفت : من این مطلب را از گوشه و کنار استنباط می کنم که می خواهند مدیران را یک دست کنند که این کار غلطی هست، ما باید فرزندان صالح خودمان را ولو با افکار مختلف به کار مدیریتی بگماریم.

وی با اشاره به این مطلب که علی (ع) مسند قضاوت را به شریح قاضی و استانداری ایران را به زیادبن ابی سپرد، افزود: در این شرایط نباید بگوییم این اصولگرا هست و آن اصلاح طلب و بهمان، این اقدام سبب اختلاف می شود و روحیه همکاری را در میان جامعه از بین می برد بنابراین باید شایسته سالاری را محور قرار دهیم و این جزء اصول ماست.

نماینده ولی فقیه در گیلان به استناد فرموده امام علی (ع) که فرموده حق ضعیف در جامعه باید از قوی گرفته شود، افزود: بیاییم به تدریج تبعیض ها را برداریم و مشکلات منطقه را مشکلات نظام بدانیم .

وی در مورد سراوان گفت: سراوان بعنوان پیشانی استان نباید در چنین وضعیتی باشد زیرا هر گردشگری که به استان می آید بوی مشمئز کننده این در شآن استان نیست ؟

آیت الله قربانی گفت: درست که آقای نوبخت ممکن است در اختصاص اعتبار ویژه به گیلان زیر سوال سایر استان ها باشد ولی همه شما باید در مجلس به این مهم تکیه کنید و متحد شوید و برای اصلاح و رفع معضل سراوان بودجه بگیرید. من مسئله سراوان را ۱۲ سال است پیگیری می کنم اما تا کنون همزبانی پیدا نکردم که با من همصدا شود.

وی ادامه داد: الآن باید شما ید واحده باشید، آقای استاندار و آقای نوبخت را برای یک جلسه ای بیاورید و من هم باشم این مسئله و سایر موارد را مطرح کنیم و بگوییم این مشکل نظام است.

وی با اشاره به اینکه دست خدا همیشه با مردم است، گفت: شما سیزده نفرید، می توانید مجلس را متحول کنید این قهر و تهر، داد و فریاد را در تهران بکنید. آیا این مسئله در اصفهان و شیراز و تبریز و غیره وجود می داشت آنها تحمل می کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در این مرحله وظیفه ما استیفاء حقوق حقه مردم است و دولت آنقدر از جهت اعتبار در فشار نیست که نتواند اعتباری برای اصلاح سراوان اختصاص دهد.

جلسه مجمع نمایندگان در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان تشکیل شد و نمایندگان در مورد مسایل مختلف کلان استان بحث و تبادل نظر کردند.

tel final1

Share