جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

حضور نخبگان قرآنی در گیلان بسیار اثر بخش بوده است/آموزه های دینی ناهنجاری‎های اخلاقی را کاهش می‎دهد/مسابقات قرآن حال و هوای معنوی خاصی به گیلان بخشید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی گیلان اظهار کرد: آموزه های دینی ناهنجاری های اخلاقی را کاهش می‎دهند و اگر در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بکوشیم یقینا رفتارهای غلطی که گاها در جامعه مشاهده می‎کنیم تصحیح خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد مهرگان جانشین فرمانده انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای امنیت مسابقات سراسری قرآن کریم مسئولیت کمیته امنیت مسابقات بر عهده نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار کرد: امنیت محل برگزاری بسیار حائز اهمیت بود چرا که از یک طرف به دریا و از دو طرف دیگر به ساحل منتهی میشود که در داخل آب هم حوزه امنیتی و سواحلی را پوشش دادیم. photo_2016-10-23_21-19-24

مهرگان با اشاره به امنیت مطلوب استان گیلان اظهار کرد: در بحث ترافیکی هم تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به تبعات مثبت مسابقات قرآن تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی فضای قرآنی بر جامعه حاکم می شود و موجب کاهش جرائم و ناهنجاری های اجتماعی می‎گردد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان یادآور شد: مردم استان گیلان در سال جاری شاهد دو اتفاق بزرگ ملی در سطح استان بودند و کنگره ملی هشت هزار شهید و مسابقات سراسری قرآن کریم حال و هوای معنوی خاصی به گیلان بخشیده است.

مهرگان گفت: گیلان یک استان گردش پذیر است و همواره در روزهای پایانی تابستان به دلیل حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور شاهد فرهنگهای مختلف بودیم در تابستان امسال به واسطه برگزاری مسابقات قران کریم فرهنگ قرآنی بر استان حاکم است.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن کریم نورانیت خاصی به گیلان بخشیده است و حضور نخبگان قرآنی در استان بسیار اثر بخش بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در پایان اظهار کرد: آموزه های دینی ناهنجاری های اخلاقی را کاهش می‎دهند و اگر در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بکوشیم یقینا رفتارهای غلطی که گاها در جامعه مشاهده می‎کنیم تصحیح خواهد شد.

tel final1

Share