على شفاهى اعلام کرد:

انتخابات سال ۹۶ زمان برداشت محصول از مزرعه امید است/ نمی‌دانم در مهد کودک سیاسی برخی افراد این همه ونگ زدن‌ها و نق زدن برای چیست؟/ در تخریب بهتر و مطلوب‌ها نکوشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی شفاهی خاطرنشان کرد: ملت ایران شایسته بهترین‌ها هستند. ما در تخریب بهتر و مطلوب‌ها نکوشیم ما باید سعی نماییم از دایره انصاف، عدالت و اخلاق که سفارش بزرگان دین است خارج نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس ستاد دکتر روحانی در فومن و عضو مجمع مشورتی توسعه استان گیلان گفت: تخریب مطلوب و ناکارامد جلوه دادن اقدام و عمل دولت، خارج از دایره انصاف، عدالت و اخلاق است.dtdof-1

علی شفاهی بیان داشت: همگرایی و همسویی جناح‌ها،نحله‌ها و طیف‌های سیاسی و همراهی ملت بزرگ ایران در سطح کشور و به ویژه در سطح استان گیلان و حمایت صد در صدی آنان از سیاست‌های داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید و ابرام بر ادامه روند و تصمیم تاریخی مردم عزیز در ۱۳۹۲ که شالوده آن در صندوق‌های رای و با انتخاب جناب آقای دکتر روحانی رقم خورد، ستودنی و قابل تقدیر فراوان است.

على شفاهى توضیح داد جناب آقای دکتر نوبخت همواره در نشست مجمع مشورتی استان و فعالان سیاسی به فضای همدلی و یکدلی بین فعالان سیاسی استان تاکید داشته و استاندار محترم دکتر نجفی نیز در این جهت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. دغدغه این عزیزان نخست توسعه کشور و در سطح منطقه‌ای توسعه و آبادانی استان گیلان است که همه ما به آن تعلق فضایی و مکانی داریم.

وى تصریح کرد ملت ایران در بزنگاه‌های تاریخی و تاب‌راه‌های سخت و دشوار انتخاب، از خود هوشیاری و هوشمندی معناداری نشان داده‌اند به طوری که با انتخاب خود بیش از پیش علاقه‌مندی و عشق به کشور خود و نظام جمهوری اسلامی را نمایان ساخته‌اند.

على شفاهى گفت: تعامل سازنده با جهان، نجات اقتصاد کشور و احیای اخلاق در سیاست سه شعار محوری جناب آقای دکتر روحانی است که به اذعان همگان علی‌رغم کارشکنی‌های مخالفان دولت و تلاش برای ناکارامد جلوه دادن دولت و حتی همراهی مجلس تندروی نهم، در تحقق شعارهای خود موفق عمل کرده است.
وی بیان کرد: انتخابات سال ۱۳۹۶ زمان برداشت محصول و خوشه چینی از مزرعه امید است.

عضو مجمع مشورتی توسعه استان گیلان گفت: خوشبختانه مردم بزرگ ایران اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو را بیش از پیش درک می‌کنند. هرچند هرچه به جلو می رویم مخالفان دولت بذر ناامیدی بر دل مردم می‌پاشند، اما مردم عزیز ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۳۹۴با رفتار سیاسی خود برگ زرینی در تاریخ سیاسی ایران ثبت کردند و در واقع با این حرکت بینش و سواد سیاسی خود را به رخ همه کشیدند. مردم ما خوب نظارت می‌کنند و خوب تصمیم می‌گیرند.

این فعال سیاسی افزود: با تلاش کنش‌گران و فعالان سیاسی استان و مشارکت خود انگیخته مردم خوشبختانه سازمان انتخابات در استان گیلان رفته رفته منسجم و از سطح هماهنگی مطلوبی برخوردار می‌شود و به باورم با تفکر خودمدیریتی گروهی و نهادی و تقویت و تبیین مسئولیت اجتماعی شرکتی نقش مردم عزیزمان در مدیریت انتخابات پر رنگ‌تر خواهد شد و با نزدیک شدن به انتخابات شاهد استقبال بیش از بیش مردم در فعالیت‌های انتخاباتی در سطح استان گیلان خواهیم بود.

رییس ستاد دکتر روحانی در فومن ادامه داد: از ویژگی‌های اساسی انتخابات سال ۱۳۹۶ ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات در ۱۸ اصل از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که در واقع به عنوان نقشه راه کشور فرصتی است تا با ارایه لایحه جامع انتخابات از سوی دولت محترم تدبیر و امید، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به باز تعریف و بازنگری قانون انتخابات بپردازند و پس از دهه‌ها شاهد تصویب قانون جدید و شفاف در خصوص برگزاری انتخابات باشیم. ادامه داد قانون جدید انتخابات در راستای سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ سیاسی مشارکتی ایران دارد.

رئیس ستاد دکتر روحانى در فومن افزود: از ویژگی‌های دیگر انتخابات فرارو ایجاد کانون جاذبه و کشش برای منتقدین و مخالفان دولت است، که علی رغم سناریوسازی و اکران در سینمای سیاسی کشور با تیزهوشی مردم، جزء کسادی و بی رونقی گیشه‌ها و صندلی‌‌های خالی دستاوردی برای کارگردانان و سناریونویسان نداشته است. در واقع حاشیه سازان با این اقدام وجهه خود را خدشه‌دار و با تصمیم و عدم همراهی مردم به حاشیه می‌روند.

وی ادامه داد :هستند کسانی در سطح استان که خود را تحلیل گر سیاسی می‌دانند و همواره نقد ستیزه‌گرانه مشفقانه به دولت می‌کنند. نمی دانم در مهد کودک سیاسی این افراد این همه ونگ زدن‌ها و نق زدن برای چیست؟ شاید واقعا برای رفع نیاز و حاجتیست.

على شفاهى افزود: به باورم هرکس در سرنوشت سیاسی کشور نقش اساسی و تاثیر‌گذار دارد. یک نفر در قالب کنشگر سیاسی یک نفر کنش‌گر اقتصادی یک نفر هم کنشگر فرهنگی و… در کارزار انتخابات همه از هم انرژی می‌گیریم. امروز این انرژی مثبت در سراسر کشور گسترده شده است. و این نشانگر امید است امید به فردا با دولت تدبیر و امید.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران شایسته بهترین‌ها هستند. ما در تخریب بهتر و مطلوب‌ها نکوشیم ما باید سعی نماییم از دایره انصاف، عدالت و اخلاق که سفارش بزرگان دین است خارج نشویم. در دفاع از حق و حقیقت مستحکم و استوار باشیم. در شرایط کنونی که تثبیت آرامش و آسایش در فضای کشور مشهود است.

وی افزود: تخریب مطلوب و ناکارامد جلوه دادن اقدام و عمل دولت، خارج از دایره انصاف، عدالت و اخلاق است. سه‌گانه انصاف، عدالت و اخلاق رمز مانایی و پایایی یک دولت و ملت است. مطمئنا ملت سرافراز ایران خاصه مردم سخت‌کوش و باهوش دیار باران‌های نقره‌ای در همراهی با خورشید و پرتوهای انرژی‌بخش آن جوانه امید را پاسداری خواهند نمود.

tel final1

Share