قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

از وضعیت سلامت در گیلان راضی نیستیم/میزان فقر در استان بسیار زیاد است/ هدف از تغییر و تحولات رساندن گیلان به شاخصه های کشوری است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر بهداشت اظهار کرد : هدف از تغییر و تحولات فقط رساندن گیلان به شاخصه های کشوری است ، وضعیت بهداشت استان از ابتدا تاکنون آن چیزی نبوده که در شان مردم گیلان باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در مراسم تودیع و معارفه رییس علوم پزشکی گیلان گفت : گیلان از جمله استانهایست که ظاهر آن محرومیتش را پوشانده و همین امر سبب شده که پیشرفتی به خصوص در زمینه بهداشت نداشته باشد.

photo_2016-03-10_13-29-21به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , ایرج حریرچی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از از انوش برزیگر ریس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خاطر خدماتی که در طول مدیریتش داشته گفت : استان گیلان دارای فرزندان برومندی چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ مدیریتی است و همین امر کار ما را آسان نموده تا بتوانیم از فرزندان گیلان زمین برای پست مدیریتی استفاده کنیم .

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد : هدف از تغییر و تحولات فقط رساندن گیلان به شاخصه های کشوری است ، وضعیت بهداشت استان از ابتدا تاکنون آن چیزی نبوده که در شان مردم گیلان باشد.

وی خطاب به یوسف زاده ریس جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : پیام وزیر برای شما این است که هیچ کاری در حوزه سلامت انجام نشود مگر اینکه برای مردم باشد.فقرا در اولویت باشند چرا که استان گیلان دومین استانی است که جمعیت کمیته امداد آن بالاست و این نشانگر آن است که فقر در استان بسیار زیاد است پس  حمایت از فقرا در زمینه بهداشت سر لوحه کار شما باشد همچنین رضایت پرسنل و اعتدال گرایی در راس کار جناب عالی قرار گیرد.

حریرچی در سخنان خود یکسال آینده را برای دکتر یوسف زاده چابک و همکارانشان سالی سخت دانست و گفت : امید است با انتصاب ایشان تحولات عظیمی در حوزه بهداشت گیلان را شاهد باشیم .

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قدردانی از دکتر انوش برزیگر , دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد.

tel final1

Share