همزمان با روز جهانی کودک:

جشنواره با کتاب کودکان تا فراز آسمان در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با گرامیداشت روز جهانی کودک «جشنواره بزرگ با کتاب کودکان تا فراز آسمان» با حضور نویسنده و شاعر ادبیات کودکان در کتابخانه عمومی کودکان باران رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با گرامیداشت روز جهانی کودک «جشنواره بزرگ با کتاب کودکان تا فراز آسمان» با حضور نویسنده و شاعر ادبیات کودکان در کتابخانه عمومی کودکان باران رشت برگزار می شود.index

این جشنواره به مناسبت روز جهانی کودک و با حضور مصطفی رحماندوست از شاعران و نویسندگان مطرح حوزه ادبیات کودک و نوجوان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، مسئولین فرهنگی استان و نیز خانواده های اعضای کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: این جشنواره کودک با هدف افزایش سطح آگاهی کودکان و خانواده ها در خصوص مزایای خواندن و نیز ایجاد علاقه به مطالعه در ایشان برگزار خواهد شد.

مجید زمانداری همچنین ضمن دعوت از کلیه خانواده ها جهت حضور در این رویداد فرهنگی اظهار کرد: جشنواره با کتاب کودکان تا فراز آسمان روز شنبه ۱۰مهرماه سال جاری در سالن مجتمع فرهنگی هنری سردار جنگل رشت و با ویژه برنامه های متنوع برای کودکان و خانواده ها اجرا می شود.

tel final1

Share