اعضای شورای شهر تالش در گفت و گو با دیارمیرزا مطرح کردند:

یک گام تا برگزاری علنی جلسات; درهای شورای شهر تالش به روی خبرنگاران باز می‎شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس شورای اسلامی شهر تالش افزود: ساز و کار حضور نمایندگان رسانه های جمعی با نصب صندلی فراهم شده و اعضای شورا در آینده نزدیک جلسات عمومی و علنی خود را با حضور رسانه ها و شهروندان تالش برگزار خواهند کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طالب طالبی شکردشت رییس شورای اسلامی شهر تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در تالش با اشاره به اینکه تاکنون خبرنگاران رسانه های جمعی در جلسات این شورا حاضر نبوده اند، اظهار کرد: برنامه کاری بنده به عنوان رییس شورای شهر تالش از ابتدا بر این پایه استوار بود که درهای شورا در جلسات  علنی به روی همه باز شود.shora

وی با بیان اینکه با فراغ بال پاسخگوی سوالات مردم و رسانه ها در خصوص نحوه فعالیت شورای شهر هستیم، تصریح کرد: وجود خبرنگاران موجب شفافیت شده و عملکرد مجموعه شورای شهر را به اطلاع مردم می رسد و آنان در جریان فعالیت های منتخبان خود قرار می گیرند که تاکنون چنین نبوده است.

رییس شورای اسلامی شهر تالش افزود: ساز و کار حضور نمایندگان رسانه های جمعی با نصب صندلی فراهم شده و اعضای شورا در آینده نزدیک جلسات عمومی و علنی خود را با حضور رسانه ها و شهروندان تالش برگزار خواهند کرد.

طالبی در پایان زمان برگزاری جلسات این شورا را عصر روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته اعلام کرد.

فاطمه اردویی عضو شورای شهر تالش نیز در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا حضور دو تن از بانوان را در شورای شهر تالش یک فرصت و سرمایه اجتماعی دانست و افزود: تاکنون از حضور بانوان در شورای شهر تالش غفلت شده است و رسانه ها کمتر به این موضوع پرداخته اند که با حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر و مشاهده تلاشهای بانوان به عنوان اعضای فعال جامعه مشارکت بانوان در جامعه تسهیل شود.

احمد قلعه کفایی رییس سابق این شورا نیز با ابراز خرسندی از فرصت حضور خبرنگاران، گفت: با حضور اصحاب رسانه در جلسات شورای شهر، مردم به دانش بالای اعضا و تسلط آنان بر امور پی خواهند برد.

علیرضا یوسفی دیگر عضو شورای شهر تالش نیز با استقبال از اعلام آمادگی خبرنگاران برای پوشش جلسات این شورا گفت: سلیقه های مختلفی در اینجا گردهم آمده اند تا شهر تالش را آباد کنند.

tel final1

Share