اعضای شورای شهر رودسر

وجود باشگاه فوتبال برای شهرداری ضروری نیست/ باید به تمام رشته های ورزشی کمک شود/هزینه تراشی جدید برای شهرداری به صلاح نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میراضی عضو شورای شهر رودسر گفت: وجود باشگاه فوتبال برای شهرداری ضروری نیست و بارها تاکید کرده ام باشگاه باید به معرض فروش گذاشته شود، اما متاسفانه تاکنون در این زمینه قدمی برداشته نشده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست شورای شهر رودسر با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد که در این نشست محمد حسین زاده ریاست شورای شهر با تاکید بر اجرای انضباط در امورات مختلف شورا افزود : متاسفانه در طول چند سال گذشته شهرداری رودسر از نظم خوبی برخوردار نبوده است و شورا نیز نظارت دقیق بر این مسئله نداشته است و می توان گفت هیچ حد و مرزی در کارهایمان وجود نداشته است و همین مسئله باعث شده تا در بسیاری از پروژه ها دچار عدم اجرا و به بدقولی در بین مردم محکوم شویم.photo_2016-09-06_07-52-48
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر, رئیس شورای شهر رودسر با اشاره به اینکه هزینه در بخش ورزش بسیار خوب است و نگاه به ورزشکاران باید در دستور کار قرار گیرد اما به صورتیکه آسیبی جدی با دیگر امورات شهرداری وارد نشود
وی ادامه داد : اینکه شهرداری رودسر مبلغ هنگفتی در بخش کمک به ورزشکاران بدهکار است زیبنده شورا و شهرداری نیست و باید با جدیت بیشتری پیگیر حل آن باشیم .
حسین زاده اشاره داشت : برای تامین هزینه باشگاه فوتبال بهتر است به دنبال حامی و یا ورزش دوستانی باشیم تا بتوانند این مسئله را پوشش دهند و کم کم بتوانیم از بار سنگین بدهی در این بخش کنار رویم.
ریاست شورای شهر رودسر اظهار داشت : اگر موردی در تمامی پروژه ها و فعالیت های شهرداری خلاف ضابطه است باید پیگیری شود و نباید اجازه دهیم با بی نظمی کارها به پیش رود بلکه جلوگیری نماییم تا عاقبت دچار مشکل نشویم .
حسین زاده با تاکید بر اینکه حمایت از باشگاه شهرداری رودسر که همگی از جوانان این شهرستان و استان هستند خوب است؛ افزود: مسابقات فوتبال با توجه به اینکه تیم ما در لیگ دسته ۳ بسر می برد پیاپی برگزار می شود و برای اینکه این تیم نیز روند رو به رشد و مثبتی داشته باشد باید حمایت مالی شود که در این زمینه باید پیگیر باشیم و نشست هایی برگزار نماییم تا زحمات ورزشکاران به هدر نرود و نارضایتی نیز به وجود نیاید.
حسین زاده خاطرنشان کرد : مسابقات فوتبال آغاز شده است و از روز گذشته تاکنون چندین تماس داشته ام مبنی بر کمک به تیم شهرداری رودسر ؛ اما زمانیکه شهرداری در امر ورزش بدهکار است چطور می تواند مجدد مبلغی را پرداخت نماید اگر در این بخش مبلغی بماند یقینا بدهی های گذشته پرداخت خواهد شد.
رئیس شورای شهر رودسر افزود : هزینه تراشی جدید برای شهرداری به صلاح نیست و باید توافق شود تا فکری به حال این پرتلاشان و زحمتکشان عرصه ورزش شود.

وجود باشگاه فوتبال برای شهرداری ضروری نیست

سید محمد میراضی عضو شورای شهر رودسر در ادامه این نشست گفت: وجود باشگاه فوتبال برای شهرداری ضروری نیست و بارها تاکید کرده ام باشگاه باید به معرض فروش گذاشته شود، اما متاسفانه تاکنون در این زمینه قدمی برداشته نشده است.
وی افزود : شهرداری های اطراف رودسر ۱۰ برابر بودجه ما را دارند ؛ آیا باشگاه فوتبال دارند ؟ ضرورت وجود باشگاه برای ما با این همه هزینه الزامی نیست و می توانیم در قالب کمک به تیم های ورزشی آن هم تمام تیم ها در بخش ها و رشته های مختلف ورزشی در حد توان چه در رشته های انفرادی و چه جمعی انجام وظیفه شود اما باشگاه تامین هزینه گزاف می خواهد که از عهده شهرداری خارج است.
میراضی تاکید کرد: چندین بار از هیئت های مختلف ورزشی آمده اند تا شهرداری با هزینه بسیار پایین از آنها حمایت کند اما این مسئله تحقق نیافته است و باعث آزردگی خاطر ورزشکاران در رشته های دیگر شده است که باید به آن توجه شود.

اعضای شورا به قانون تمکین کنند

سید یزدان میرحبیبی نائب رییس شورای شهر رودسر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت شهدای حادثه منا افزود : اعضای شورای شهر را به رعایت نظم بیشتر در امورات مختلف شورایی و نظارتی دعوت می کنم و می خواهم این نظم صرفا در مسائل کاری نباشد بلکه در موارد شخصی و اجتماعی نیز این مسئله را در دستور کار قرار دهیم تا دچار دلزدگی نشویم.
نائب رئیس شورای شهر رودسر با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در هفته گذشته گفت: چه خوب بود که اعضای محترم شورای شهر نسبت به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه به قانون تمکین می کردند و بعد از برگزاری جلسه به نارضایتی و گله و شکایت نمی پرداختند که این مسئله باعث شد اعضا خود زیر سوال بروند.
وی خاطرنشان کرد : در جلسه هیئت رئیسه انتخابات شورای شهر که هفته گذشته برگزار شد اعضای محترم در داخل جلسه نزد نماینده فرماندار با موافقت به روند جلسه ادامه دادند اما پس از اتمام جلسه به شکایت پرداختند که این مهم به دور از اخلاق بوده و رفاقت اعضای شورای شهر را زیرسوال برده است.
میرحبیبی تاکید کرد: اگر دوستان نسبت به برگزاری جلسه اعتراضی داشتند می توانستند در جلسه مذکور اعلام نمایند و یا جلسه را به حالت اعتراض ترک نمایند اما اعضای معترض پس از جلسه به رای گیری و حتی قرعه کشی که از قوانین برگزاری انتخابات هیئت رئیسه است عمل نمودند و تا پایان نیز همراه نماینده فرماندار به روند جلسه کمک کردند.
نائب رییس شورای شهر رودسر گفت: به هیچ عنوان راضی نیستم تا اعضای معترض رفاقتی را که چندین سال در کنار یکدیگر بدست آوردیم زیر سوال ببرند چرا که رقابت باید سالم و با رعایت اخلاق و اعتقاد باشد.
میرحبیبی در پایان از اعضای شورای شهر خواست تا در ۸ ماه باقیمانده از عمر شورای دور چهارم با آرامش و رفاقت به کارهای باقبمانده بپردازند و از حواشی به دور باشند چرا که ذهن شورا را درگیر می سازد و از انجام وظایفمان دور می شویم.

tel final1

Share