سرپرست هیئت نجات غریق استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا

هر دو آمار ارائه شده در رابطه با تعداد غرق شدگان رودسر صحیح است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صداقت کیش در خصوص حواشی ایجاد شده در رابطه با تعداد غرق شدگان رودسر اظهار کرد: هر دو آماری که ارائه شده صحیح است و آنچه که فرماندار رودسر بدان استناد می کند آمار تایید شده ستاد سلامت دریا می باشد که به استناد آن ۸ نفر غرق شده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس صداقت کیش سرپرست هیئت نجات غریق استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی در خصوص آخرین وضعیت میزبانی گیلان در مسابقات نجات غریق کشور اظهار کرد: پیشنهاد میزبانی داده شده و اداره ورزش و جوانان در رابطه با میزبانی این دوره از مسابقات با منطقه آزاد انزلی نامه نگاری کرده است و منتظر پاسخ مسئولان هستیم.۰۰۹۴۶۳۴۰

صداقت کیش تعداد غریق استان گیلان را ۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ نفر نیز توسط منجیان غریق نجات یافتند.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در رابطه با تعداد غرق شدگان رودسر اظهار کرد: هر دو آماری که ارائه شده صحیح است و آنچه که فرماندار رودسر بدان استناد می کند آمار تایید شده ستاد سلامت دریا می باشد که به استناد آن ۸ نفر غرق شده اند.

صداقت کیش ادامه داد: روابط عمومی هیئت نجات غریق استان گیلان از هیئت شهرستان رودسر استعلام گرفته و آنها تعداد غریق را ۱۱ نفر اعلام کرده اند. البته فرمانداری رودسر نیز اشتباه نگفته زیرا برخی از مغروقین در ساعت غیر معقول و برخی نیز به دلیل خودکشی فوت کرده اند.

سرپرست هیئت نجات غریق استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات منجیان غریق اشاره کرد و گفت: تمام معوقات پرداخت نشده و استانداری نیز به طور جدی از طریق وزارت کشور در حال پیگیری این مساله است و طبق اعلام آنها تا چند روز آینده این کار صورت می پذیرد.

وی افزود: کار خوبی که برای منجیان غریق صورت گرفته این است که وزارت کشور دستور العمل داده که با منجیان غریق توسط بخش خصوصی و دولتی برای مناطق قرارداد بسته شود.

صداقت کیش در پایان وظیفه هیات نجات غریق استان را آموزش و نظارت بر منجیان غریق دانست.

tel final1

Share